قیمت گوشی وان پلاس 6 همراه تصویری از قاب محافظ آن

قیمت گوشی وان پلاس 6 همراه تصویری از قاب محافظ آن لو رفت

سرانجام قیمت گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) توسط یک منبع معتمد لو رفت. علاوه بر آن تصویری از یک قاب محافظ گوشی پرچمدار جدید وان پلاس نیز منتشر شده است که طراحی قسمت پشتی آن را تایید می‌کند.

شکی نیست که تا چند هفته دیگر می‌توانید با جدیدترین پرچمدار کمپانی وان پلاس ملاقات کنیم. به نظر می‌رسد اواخر فروردین ماه، یا اوایل اردیبهشت ماه شاهد پرده برداری از این گوشی باشیم. گرچه هنوز زمان معرفی این محصول به طور دقیق مشخص نشده است،‌ اما ساعاتی پیش قیمت گوشی وان پلاس 6 توسط یک افشاکننده حوزه تکنولوژی لو رفت. همچنین علاوه بر قیمت، تصویری از یک قاب قرمز رنگ محافظ مخصوص این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است که می‌توند حاوی نکات جالبی باشد.

قیمت گوشی وان پلاس 6 همچنان کمتر از رقبا

به نقل از منابع، قیمت وان پلاس 6 بالاتر از نسل گذشته‌ی خود خواهد بود و نسخه‌ی پایه آن مجهز به ظرفیت 64 گیگابایت، چیزی در حدود 523 دلار خواهد بود. در مقایسه با آن، گوشی وان پلاس 5 تی که در سال 2017 عرضه شده بود، درای قیمت کمتر 475 دلاری بود. ما همچنین قیمت سایر نسخه‌های این گوشی را نیز در اختیار داریم. مدل 128 گیگابایتی پرچمدار جدید وان پلاس با قیمت 602 و نسخه 256 گیگابایتی آن نیز با قیمت حدود 697 دلار به عرضه خواهند رسید.

قیمت گوشی وان پلاس 6 همراه تصویری از قاب محافظ آن

جدا از قیمت وان پلاس 6 ، تصویری از قاب رسمی آن نیز به انتشار رسیده است. این قاب طراحی قسمت پشتی گوشی OnePlus 6 را تایید می‌کند و نشان می‌دهد آن با گوشی اوپو R15 که همه بر این باور بودیم هر دو گوشی مشابه یکدیگر هستند، تفاوت اساسی دارد. پیکربندی دوربین دوگانه پشتی این گوشی ظاهرا به صورت عمودی خواهد بود. قسمت باز این محافظ بزرگ است، این بدان معناست که ما احتمالا باید انتظار حضور یک فلاش و یک اسکنر اثر انگشت زیر این دوربین‌ها را نیز داشته باشیم.

ما پیشتر چنین طراحی را در تصاویری که از یک نسخه پیش تولیدی وان پلاس 6 منتشر شده بود دیده بودیم، بنابراین به نظر باید دیگر این سبک طراحی گوشی جدی وان پلاس را قطعی بدانیم. علاوه بر این موارد ذکر شده، گفته می‌شود که گرچه قاب پشتی دو گوشی وان پلاس 6 و اوپو R15 با یکدیگر متفاوت است، اما قاب جلوی آن‌ها شبیه به یکدیگر بوده و هر دو از طراحی ناچ بهره می‌برند. این سبک طراحی برای نخستین بار توسط آیفون ایکس اپل معرفی شد و حالا تعداد گوشی هایی که از این طراحی برخوردارند، از انگشتان دو دست تجاوز کرده است.

قیمت گوشی وان پلاس 6 همراه تصویری از قاب محافظ آن

منابع ما ظاهرا پیشتر درست می‌گفتند. ما برای نخستین بار شنیده بودیم که وان پلاس 6 در نیمه نخست سال جاری عرضه خواهد شد. انتظار داشتیم این رونمایی در اواخر اسفند یا اوایل فروردین ماه انجام شود، اما حالا با اعتماد به نفس کامل می‌توانیم بگوییم که این رویداد خبری در اواخر فروردین ماه یا اویل اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چقدر خوشگل میاد بنظر