تصاویر اچ تی سی یو 12

تصاویر اچ تی سی یو 12 اطلاعات جالبی را فاش می‌کند

تصاویر اچ تی سی یو 12 (HTC U12) توسط یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی منتشر شد. پرچمدار جدید اچ تی سی با نمایشگر بدون حاشیه و چهار دوربین تولید خواهد شد.

پیش‌تر ایوان بلس با انتشار اطلاعاتی از گوشی اچ تی سی U12 پلاس، طراحی و بسیاری از ویژگی‌های فنی این تلفن هوشمند را لو داده بود. به علاوه، منابع مختلف اعلام کردند U12 پلاس تنها پرچمدار تایوانی‌ها برای سال 2018 میلادی است. اما حالا یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل با انتشار عکس‌های اچ تی سی U12، از وجود این گوشی خبر داده و برخی جزئیات آن در طراحی را فاش کرده است.

تصاویر اچ تی سی یو 12

به نظر می‌رسد همانند نسخه پلاس، این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی با حاشیه‌های پایین و احتمالا اندازه‌ای کوچک‌تر از 6 اینچ تجهیز می‌شود. در بخش جلویی خبری از طراحی ناچ نیست و مدیران راه قبلی خود در طراحی را در پیش گرفته‌اند.

به علاوه، این‌بار از دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر سلفی استفاده شده که البته رزولوشن و ویژگی‌های فنی آن فعلا نامشخص است. در بخش پشتی نیز سرانجام شاهد بهره‌گیری از دوربین دوگانه با آرایشی افقی خواهیم بود. هرچند، شاید این طراحی یادآور پرچمداران ال جی باشد.

تصاویر اچ تی سی یو 12

انتظار می‌رود این اسمارت فون با تراشه اسنپدراگون 845، 4 گیگابایت رم و مقاومت در برابر آب به فروش رسد. در ادامه می‌توانید تصاویر اچ تی سی یو 12 را تماشا کنید.

تصاویر اچ تی سی یو 12