گلکسی اس 9 مینی سامسونگ

گلکسی اس 9 مینی سامسونگ با پردازنده هشت هسته‌ای در راه است!

گلکسی اس 9 مینی سامسونگ (Samsung Galaxy S9 Mini) در وب‌سایت “GeekBench” دیده شد. به نظر می‌رسد نسخه کوچک‌تر پرچمداران سامسونگ با ویژگی‌های فنی بسیار خوب در راه است.

چند سالی‌ست که عرضه نسخه مینی پرچمداران سامسونگ متوقف شده است و در عوض، کره‌ای‌ها بخشی از تمرکز خود را روی محصولات سری گلکسی A قرار داده‌اند. بعد از معرفی گوشی های سری گلکسی A8 با نمایشگر “Infinity Display” و قابلیت‌های نزدیک به گوشی های سری گلکسی اس 8، حالا دستگاهی با شماره مدل “SM-G8750” در وب‌سایت معتبر “GeekBench” رویت شده که برخی آن را به گلکسی اس 9 مینی سامسونگ نسبت می‌دهند.

مشخصات فنی گلکسی اس 9 مینی سامسونگ

بر خلاف نسخه کامپکت پرچمداران سونی، در گلکسی S9 مینی خبری از تراشه اسنپدراگون 845 نیست و در عوض، اسنپدراگون 660 با پردازنده هشت هسته‌ای به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. این تلفن هوشمند به 4 گیگابایت حافظه رم تجهیز شده است و همراه با اندروید 8.0 اوریو به دست کاربران خواهد رسید.

این اطلاعات در حالی منتشر می‌شود که سال گذشته هم شاهد انتشار اطلاعاتی از Galaxy S8 mini بودیم، اما این موبایل هیچ‌گاه عرضه نشد. به هر صورت ممکن است در سال 2018، سامسونگ روند قبلی خود را در پیش گرفته و نسخه کوچک‌تر گلکسی اس 9 را هم در اختیار کاربران قرار دهد.

گلکسی اس 9 مینی سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه فرقی داره مثلا بزرگ یا کوچیک

  2. یا خدا این دست بردار نیس سامسونگ ول نمیکنه