آپدیت واچ او اس 4.3

با تمام ویژگی‌های جدید آپدیت واچ او اس 4.3 ساعت اپل آشنا شوید

سرانجام نسخه پیش‌نمایش عمومی واچ او اس 4.3 (watchOS 4.3) مخصوص ساعت اپل، اپل واچ منتشر شد. در این مقاله می‌توانید با تمام قابلیت های جدیدی که همراه با این به روزرسانی در اختیارتان قرار می‌گیرد آشنا شوید.

آخرین نسخه‌ی سیستم عامل ساعت های هوشمند اپل واچ، واچ او اس 4.3 هم اکنون به شکل آزمایشی عرضه شده است که شامل بسیاری از قابلیت‌های جدید و بهبودهای زیر پوستی است. دو ماه پیش نسخه پیش‌نمایش آزمایشی واچ او اس 4.3 تنها در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته بود و بسیاری از مردم قادر به بهره‌مند بودن از آن نبودند. اما حالا اپل این نسخه را در دسترس عموم کاربران قرار داه است و رفته رفته به زمان عرضه این سیستم عامل نزدیک می‌شویم. پس بهترین موقع است که به بررسی قابلیت های جدید این آپدیت بپردازیم.

• بازگشت قابلیت کنترل موزیک روی آیفون؛ استریم موسیقی به هر دیوایس متصل هوم پاد یا ایرپاد

گزینه‌ی کنترل صدا و رد کردن موزیک‌ها در نسخه‌ی اول واچ او اس وجود داشت، اما اپل بنا به دلایلی آن را در واچ او اس 4 حذف کرد که باعث دلخوری بسیاری از کاربران شد. با این حال، همراه با عرضه‌ی واچ او اس 4.3 بار دیکر کاربران قادر به بهره‌مندی از چنین قابلیت‌هایی خواهند بود.

درست همانند گذشته، شما می‌توانید با استفاده از اپل واچ خود موزیک‌های در حال پخش بر روی آیفونتان را کنترل کنید. همچنین شما می‌توانید موزیکی که در حال پخش بر روی هوم پاد و ایرپادتان هست را نیز کنترل کنید. این بدان معناست که شما می‌توانید از روی ساعت خود بدون نیاز به آیفون اقدام به استریم موسیقی کنید.

• استفاده از حالت شارژ Nightstand در هر جهت

تا به امروز شما می‌توانستید تنها در حالت افقی از شارژ Nightstand استفاده کنید. با استفاده از واچ او اس 4.3 شما دیگر مجبور نیستید زمانی که ساعت شما در حالت Nightstand شارژ می‌شود، آن را در حالت افقی قرار دهید. این یک پیشرفت جالب توجه است، زیرا استفاده از حالت نایت استند بر روی پد شارژ بیسیم Apple AirPower در اپل واچ به مراتب آسوده‌تر می‌شود. شما هم اکنون اپل واچ، آیفون و ایرپاد خود را بر روی پد شارژ‌ قرار داده و به راحتی واچ فیس را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این، حالت Nightstand در حالت عمودی نیز با هر اپلیکیشنی کار می‌کند.

گذشته از این،‌ یک انیمیشن زیرکانه نیز زمانی که اپل واچ شما به شارژر متصل است به نمایش درمی‌آید. پیشتر شما تنها درصد باتری را می‌توانستید در یک صفحه دایره‌ای شکل ببینید،‌ حالا این دایره با یک انیمیشن نرم و زیبا همراه شده است که جلوه‌ی خوبی به ساعت حین شارژ شما می‌دهد. وقتی ساعتتان را به حالت عمودی درآورید، آیکون باتری به سمت چپ بالای صفحه منتقل می‌شود.

• واچ فیس سیری بهبودیافته‌تر

واچ فیس سیری نیز حالا در جدیدترین نسخه از سیستم عامل watchOS بهبود پیدا کرده است. اول از همه، آن قدر به دریافت داده‌های فعالیتی است. سیری حالا می‌تواند بر روی فعالیت‌های شما در طول روز تمرکز کرده و پیشرفت شما را در حلقه‌های فعالیتی همچنین برای تحریک شما جهت رسیدن به اهداف فعالیت‌های روزانه‌تان به نمایش می‌گذارد.

دیگر قابلیت جذابی که واچ فیس سیری در آپدیت واچ او اس 4.3 آن را کسب کرده است، نمایش کارت آهنگ‌های جدید است که به اپل موزیک اضافه شده است.

آموزش آپدیت اپل واچ به واچ او اس 4.3

برای آپدیت اپل واچ خود به جدیدترین نسخه، ابتدا باید ساعتتان را به آیفونتان شناسانده و سپس به مسیر Settings > General > Software Update بروید. اپلیکیشن حالا به بررسی به روزرسانی‌های دریافتی پرداخته و اگر چیزی پیدا کرد آن را دانلود و نصب خواهد کرد. در نظر داشته باشید که این به روزرسانی ابتدا بر روی آیفون شما نصب شده و سپس با استفاده از بلوتوث به ساعت شما منتقل خواهد شد که ممکن است چند دقیقه به طول انجامد. معمولا بین 10 الی 15 دقیقه این پروسه انجام می‌شود.

شما باید مطمئن باشید که اپل واچ شما بیش از 50 درصد شارژ باتری را در اختیار دارد، اگر اینچنین نیست آن را حین دریافت آپدیت به شارژ بزنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. طرفداره ساعت هوشمند نیستم ولی بهترین گزینه همینه

  2. ساعت هوشمند دیگه اخرشه یکی باید بخرم

  3. خدایی همش مسخره بازی بود