انتشار نسخه آزمایشی آی او اس 11.4 و واچ او اس 4.3.1

اپل نسخه آزمایشی آی او اس 11.4 و واچ او اس 4.3.1 را منتشر کرد

اپل نخستین نسخه آزمایشی آی او اس 11.4 (iOS 11.4)، واچ او اس 4.3.1 (watchOS 4.3.1) و تی وی او اس 11.4 (tvOS 11.4) را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. در ادامه با قابلیت‌های جدید این نسخه‌های بتا آشنا خواهید شد.

در چهاردهمین روز از فروردین ماه 97 اپل نخستین نسخه‌های آزمایشی آی او اس 11.4 ، تی وی او اس 11.4 و واچ او اس 4.3.1 را منتشر کرد. این نسخه‌های آزمایشی یک هفته پس از عرضه رسمی آی او اس 11.3 ، تی وی او اس 11.3 و واچ او اس 4.3 در اختیار کاربران قرارگرفته‌اند. در ادامه با قابلیت‌های جدید این نسخه‌های آزمایشی آشنا خواهید شد.

نسخه بتا آی او اس 11.4

علاوه بر برطرف کردن باگ‌های موجود در نسخه 11.3، نسخه آزمایشی آپدیت آی او اس 11.4 ارائه کننده برخی از قابلیت‌های جدید است.

اپل طی رویداد 7 فروردین ماه خود که تحت عنوان Educational Event برگزار شد عنوان کرد که iOS 11.4 می‌تواند از فریم ورک ClassKit استفاده شده در اپلیکیشن Schoolwork آیپد 9.7 اینچی جدید اپل برخوردار خواهد بود. این اپلیکیشن به معلمان اجازه می‌دهد تکالیف و پیشرفت دانش آموزان را پیگیری کنند.

نکته مهم دیگری که وجود دارد بازگشت ایرپلی 2 (AirPlay 2) همراه با آی او اس 11.4 است. ایرپلی 2 در نسخه‌های آزمایشی آی او اس 11.3 نمایان شده بود، اما از نسخه‌ی اصلی آن که هفته‌ی گذشته عرضه شد، حذف شد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا محتوای صوتی را به صورت همزمان بر روی چند دیوایس متصل استریم و پخش کنید. ایرپلی 2 همچنین قابلیت‌های جدیدی را برای استفاده توسط اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل به ارمغان میاورد.

پیام های کوتاه اپلیکیشن Messages در iCloud را نیز حالا می‌توانید بین چندین دیوایس‌های آی او اسی و مک به اشتراک بگذارید.

نسخه بتا تی وی او اس 11.4

ایپرپلی 2 که در مورد آن پیشتر خواندیم، حالا در نسل چهارم و پنجم (مدل 4K) اپل تی وی نیز به ارمغان آمده است.

نسخه بتا واچ او اس 4.3.1

این یک نسخه‌ی بهبودیافته کوچک است که می‌تواند برطرف کنده مشکلات و باگ‌های موجود در واچ او اس 4.3 باشد.

انتظار می‌رود کمپانی اپل نسخه‌ی آزمایشی سه سیستم عامل مذکور را تا انتهای هفته‌ی جاری در اختیار عموم کاربران قرار دهد. البته به خاطر داشته باشید که نصب آن‌ها می‌تواند گوشی شما را در خطر مواجهه با مشکلات و باگ‌ها قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. منتظرش هستم ببینم چطوره

  2. ایفون امسال نابوده

  3. ماشالام اپل مدام در حاله خدمته