اچ تی سی یو 12

زمان معرفی گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس لو رفت؛ آخرین شانس غول تایوانی

رسانه‌های تایوانی به اطلاعاتی نظیر زمان معرفی گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12)‌،‌ قیمت و برخی از مشخصات فنی آن دست پیدا کرده‌اند. این گوشی در بهار 97 معرفی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، این مطلب را مطالعه کنید.

انتظار می‌رود برخلاف سال گذشته که کمپانی اچ تی سی از دو گوشی بالارده پرده برداری کرد، در سال جاری میلادی تنها یک پرچمدار را وارد بازار کند. اچ تی سی یو 12 پلاس نام احتمالی این گوشی است که پیشتر در شایعات در مورد آن شنیده بودیم. علاوه بر این طی ماه‌های پیش رو نیز شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

معرفی اچ تی سی یو 12 پلاس در بهار 97

رسانه‌های تایوانی به اطلاعات تازه‌ای در مورد زمان رونمایی از گوشی جدید اچ تی سی دست پیدا کرده‌اند. این رسانه‌ها، همگان با شایعاتی که سال گذشته شنیده بودیم ادعا می‌کنند که گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس طی ماه‌های اردیبهشت و خرداد به معرفی درخواهد آمد. از آن جهت اچ تی سی این زمان را انتخاب کرده تا از رقابت با گوشی های پرچمدار سامسونگ، شیائومی و اوپو در امان بماند.

در گزارشی مشابه عنوان شده است که گوشی +HTC U12 به یک نمایشگر بزرگ 6 اینچیف تراشه اسنپدراگون 845،‌ رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی مجهز خواهد شد. همچنین انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری 3420 میلی‌آمپر ساعتی تامین شده و از دوربین دوگانه پشتی 12 + 16 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه سلفی 8 + 8 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

بدیهی است این گوشی همراه با سیستم عامل پیشفرض اندروید 8 اوریو عرضه شود. رابط کاربری این گوشی Edge Sense UI است که به کاربران اجازه می‌دهد از ژست‌های حرکتی مختلفی نظیر لمس حاشیه‌های نمایشگر به منظور دسترسی به دوربین، فیس بوک و یا سایر اپلیکیشن‌ها استفاده کنند. از دیگر ابعاد بهبود پیدا کرده این گوشی باید به قیمت آن اشاره کرد که ظاهرا اچ تی سی قصد دارد برای متوقف کردن ضررهای مالی سالیان اخیر خود، پرچمدار مدرن و قدرتمند سال 2018 خود را با قیمتی به مراتب کمتر از رقبا روانه بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. من که خیلی وقته ازش دست شستم

  2. اچ تی سی حیفه نابود شه

  3. تبلیغات نکنی، آخرین شانست هم از دست می دی

  4. تیری در تاریکی یا میگیره یا نمیگیره