زمان معرفی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک

زمان معرفی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک مشخص شد

نام گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک مدت‌هاست که به گوش می‌خورد. رسانه‌های چینی زمان معرفی رسمی این گوشی همراه با جزئیاتی از آن را منتشر کرده‌اند که در ادامه خواهیم خواند.

بلک شارک، نام استارتاپی است که در آن شیائومی مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند با هدف گیمرهای سطح بالای موبایلی است. در حالی که بلک شارک نام اولیه این گوشی است که طبق شایعات مختلف شنیده‌ایم، حال گزارش‌های از کشور چین منتشر شده که زمان معرفی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک را نیز افشا می‌کند.

سایت Phoneradar گزارش می‌دهد که شیائومی و بلک شارک 13 آوریل (24 فروردین ماه) را زمان معرفی رسمی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک اعلام کرده‌اند. این رویداد به احتمال زیاد در خود کشور چین برگزار خواهد شد. گرچه تا بدین لحظه هیچ تیزر تبلیغاتی واضحی از این گوشی به انتشار نرسیده، اما با توجه به اخبار به بیرون درز پیدا کرده و بنچمارک‌های ظاهر شده با نام آن، می‌توانیم مشخصات فنی پایه این گوشی گیمینگ جدید را ذکر کنیم.

مشخصات گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک

شما نباید انتظار داشته باشید شیائومی بلک شارک همانند سایر پرچمداران از ظاهری شیک و ضخامت بدنه‌ی کم برخوردار باشد. یک نمایشگر +Full HD با نسبت ابعاد 18:9 بر روی قاب جلویی گوشی نقش بسته که لبه‌های آن کمی خمیده بوده و یک شیشه 2.5D خمیده نیز از آن محافظت می‌کند. همچنین نمی‌توان انتظار داشت این نمایشگر همانند آیفون 10 اپل از یک تکه بریده شده موسوم به ناچ برخوردار باشد.

چند هفته پیش گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک در سایت بنچمارک گیری AnTuTu‌ رویت شد که در آن‌جا موفق شده بود امتیاز 270680، امتیازی هم رده با گوشی نوبیا NX606J که آن هم هنوز معرفی نشده را به دست آورد. بر اساس بنچمارک منتشر شده، ظاهرا این گوشی از یک تراشه اسنپدراگون 845، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود.

قطعا تا پیش از زمان معرفی رسمی این گوشی، اطلاعات، تصاویر و جزئیات بیشتری از شیائومی بلک شارژ‌ به بیرون درز پیدا خواهد کرد. پس گجت نیوز را دنبال کنید.