گوشی وان پلاس 6

گوشی وان پلاس 6 با ظرفیت داخلی 256 گیگابایتی به فروش می‌رسد

گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) قرار است در نسخه 256 گیگابایتی نیز به فروش رسد. این موضوع را مدیران با اطلاعاتی از حجم حافظه رم و نوع تراشه آن تایید کرده‌اند.

اسنپدراگون 845 قدرت‌بخش گوشی وان پلاس 6 خواهد بود

گوشی وان پلاس 6 یکی از مورد انتظارترین پرچمداران سال جاری میلادی است که باز هم بسیاری از کاربران در انتظار معرفی آن با قدرت پردازشی بسیار بالا و قیمت رقابتی هستند. بعد از تایید نام این تلفن هوشمند، حالا مدیران از طریق انجمن رسمی وان پلاس، از عرضه نسخه 256 گیگابایتی پرچمدار خود خبر داده‌اند. همچنین این گوشی موبایل به 8 گیگابایت رم (همانند دو نسل قبلی) مجهز شده و تراشه اسنپدراگون 845 به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود.

در کنار تایید این موضوع، وان پلاس می‌گوید که تیمی “FSE” دارد که مخفف عبارت “Fast Stable Efficient” و به معنی «سریع پایدار کارآمد» است. البته این موضوع واقعا درست بوده و پرچمدار آینده این کمپانی چینی نیز سرعت بسیار بالایی خواهد داشت. گوشی وان پلاس 5T که پیش‌تر عرضه شده بود نیز یکی از سریع‌ترین‌ها بود.

به نظر می‌رسد وان پلاس با انتشار برخی از ویژگی‌های موبایل جدید خود همچون طراحی ناچ و یا حافظه 256 گیگابایتی، قصد دارد خود را در کانون توجه قرار دهد.

گفته می‌شود این اسمارت فون نیمه دوم سال در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*