نسیم نجفی یوتیوبر ایرانی

تیراندازی نسیم نجفی یوتیوبر ایرانی در ساختمان مرکزی یوتیوب

یک یوتیوبر ایرانی مقیم آمریکا به نام نسیم نجفی اقدم همراه یک اسلحه، در ساختمان مرکزی یوتیوب واقع در کالیفرنیا اقدام به تیراندازی کرده است. دلایل این حمله و آخرین اخبار مربوط به آن را در ادامه می‌خوانید.

به گفته‌ی مقامات پلیس آمریکا، یک زن 39 ساله به نام نسیم نجفی اقدم مظنون تیراندازی سه شنبه 14 فروردین ماه در ساختمان مرکزی یوتیوب واقع در ایالت کالیفرنیا بوده است که در همان مکان نیز کشته شده است. مقامات آمریکایی ادعا می‌کنند این دختر جوان ایرانی همراه یک اسلحه کالیبر 9 میلی‌متری پس از ورود به مقر یوتیوب اقدام به تیراندازی کرده و سه نفر را نیز زخمی کرده است. وی سپس با شلیک گلوله به سمت خود، اقدام به خودکشی کرده است. از جمله افراد تیر خورده در این حادثه یک مرد 36 ساله و دو زن با سن‌های 32 و 37 ساله بوده‌اند.

نسیم نجفی یوتیوبر ایرانی

پلیس آمریکا مدعی شده که این حادثه تروریستی نبوده است، بلکه نسیم نجفی، یوتیوبر معروف ایرانی با یکی از کارکنان این ساختمان که مورد اصابت گلوله‌ی وی نیز قرار گرفته، مشکلات شخصی داشته است.

نسیم نجفی کیست؟

نسیم نجفی با نام کامل «نسیم نجفی اقدم» ساکن سن دیه گو و صاحب کانال نسیم سبز در یوتیوب بوده است. گفته می‌شود وی در کانال خود مجموعه ویدیوهایی مربوط به ترویج گیاه خواری را به عنوان مدافع حقوق حیوانات منتشر می‌کرده است. نخستین اعتراض وی به یوتیوب در ژانویه سال گذشته میلادی رخ داد. او همان زمان با انتشار ویدیویی عنوان کرد که یوتیوب در ویدیوهای کانال آن دخالت کرده و دست به سانسور زده است.

نسیم نجفی یوتیوبر ایرانی

به ادعای خود نسیم نجفی طی ماه‌های اخیر تعداد بازدیدهای کانالش از عمد کاهش پیدا کرده است و یوتیوب علاوه بر سانسور، بابت انتشار ویدیوهایش پولی به وی پرداخت نمی‌کرده است. شخص مذکور در کنار مدیریت کانال یوتیوب خود، در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام نیز به فعالیت می‌پرداخت و ویدیوهای یوتیوبی خود را در آن‌ها بازنشر می‌کرد.

نسیم نجفی سه شنبه ساعت 13:30 دقیقه به وقت محلی همراه یک اسلحه کالیبر 9 میلی‌متری به ساختمان مرکزی یوتیوب حمله‌ور شده و پس از زخمی کردن 4 نفر، سپس اقدام به خودکشی می‌کند. بیش از هزار نفر در این ساختمان مشغول فعالیت هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. باید شکایت میکرد مطمعنن جواب هم میگرفت ، خوشم میاد که هر کس میتونه اسلحه داشته باشه این خیلی خوبه یکجورایی خخ ، اسلحه سازی هنر هشتم هستش ، در کل کارش درست نبوده ، دیوانه

  2. ما میگفتیم دیونه س ها ولی دیگه واقعنی اینکارو کرد

  3. این مریض بود بدبخت

  4. این همون نیست که کلیپ دختر موکفتری وای وایو خونده بود!

  5. حالا فهمیدید چرا اینستا و تلگرام باید فیلتر بشه؟ ابروی ایرانو به باد دادن ایرانیا
    اونم از حمله به پیجه افراده معروف و فهاشی و زیره سوال بردنه فرهنگمون

  6. اول پست میگید سه نفر زخمی شدن بعد آخرای پست میگید چهار نفر بودن