آپدیت اندروید اوریو سامسونگ

آپدیت اندروید اوریو برای سامسونگ گلکسی S7، گلکسی A3 و A5 سال 2017 در راه است

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده کاربران گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7، اس 7 اج، گلکسی A3 و A5 نسخه 2017 به زودی آپدیت اندروید اوریو را دریافت می‌کنند.

به گزارش وب سایت Sammobile، آپدیت اندروید 8.0 به زودی برای برخی از محصولات شرکت سامسونگ نظیر خانواده گلکسی S7 و همچنین گلکسی A3 و A5 سال 2017 از راه می‌رسد.

شرکت سامسونگ پس از ماه‌ها تست و بررسی، آپدیت اندروید 8.0 اوریو را حوالی بهمن ماه برای گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن منتشر کرده بود. از آن زمان تاکنون شاهد ارسال این نسخه برای کاربران مناطق مختلفی از جهان بوده‌ایم. اما این شرکت کره‌ای اخیرا ارسال آپدیت برای گلکسی نوت 8 و همچنین گلکسی اس 8 اکتیو را نیز آغاز کرده است. حالا که تمامی پرچمداران سال گذشته در حال دریافت آپدیت اندروید اوریو سامسونگ هستند، باید منتظر ارسال به‌روزرسانی برای گلکسی های دیگر باشیم.

آپدیت اندروید اوریو سامسونگ

به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ در مراحل نهایی آماده‌سازی آپدیت اندروید 8.0 برای گوشی‌ های گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی A3 نسخه 2017 و همچنین گلکسی A5 سال 2017 است. تمامی این محصولات اخیرا همراه با اندروید نسخه 8 گوگل در سرویس Wi-Fi Alliance مشاهده شده‌اند. همین موضوع نشان می‌دهد که تا ارسال نسخه نهایی آپدیت اندروید اوریو سامسونگ برای گوشی های مذکور زمان زیادی باقی نمانده است.

طبق اطلاعات منتشر شده از شعبه سامسونگ در ترکیه، محصولات خانواده S7 سامسونگ آپدیت جدید را تا آخر فروردین دریافت می‌کنند و دو گوشی گلکسی A3 و A5 نسخه 2017 تا پایان اردیبهشت طعم اندروید 8.0 گوگل را خواهند چشید. طبق معمول خبری از ارسال به‌روزرسانی همگانی نیست و ممکن است تا رسیدن آپدیت به گوشی کاربران در برخی نقاط جهان چند ماه زمان باقی مانده باشد.

حتی با تمام شدن پروسه به‌روزرسانی این محصولات، سامسونگ باز هم باید ده‌ها گوشی گلکسی دیگر که به تازگی رونمایی شده‌اند را به نسخه جدید اندروید ارتقا دهد. با نگاهی به روند پیشرفت سامسونگ در این راه، به نظر می‌رسد قبل از رسیدن اندروید اوریو به گوشی های گلکسی این شرکت، گوگل نسخه بعدی از سیستم عامل اندروید را نیز رونمایی می‌کند.