قیمت نهایی سایپا کوییک

قیمت نهایی سایپا کوییک چقدر است؟

رئیس شورای رقابت عنوان کرده که این شورا تا دو هفته دیگر قیمت نهایی سایپا کوییک را اعلام خواهد کرد. اما اگر این قیمت با قیمت دریافت شده سایپا از خریداران کمتر بود تکلیف چیست؟

در حالی که وارد دومین فاز پیش فروش خودرو جدید کمپانی سایپا شده‌ایم، اما هنوز قیمت نهایی سایپا کوییک توسط شورای رقابت اعلام نشده است. حال رضا شیوا، رئیس شورای رقابت عنوان کرده است که ظرف چند روز آینده قیمت نهایی سایپا کوییک اعلام خواهد شد. به ادعای وی، به دلیل تعطیلبات نوروز، اعضای این شورا موفق به جمع بندی اطلاعات ارسالی سایپا نشده‌اند،‌ اما آن‌ها قصد دارند 18 فروردین ماه طی یک جلسه، به نظر واحدی دست پیدا کنند.

اعلام قیمت نهایی سایپا کوییک تا دو هفته دیگر

به گفته‌ی رئیس شورای رقابت،‌ تا دو هفته دیگر این شورا قیمت نهایی سایپا کوییک را اعلام می‌کند. به گفته‌ی آقای شیوا، شورای رقابت نامه‌ای را به بانک مرکزی جهت ارسال نرخ تورم بخشی ارسال کرده است که پس از دریافت جوابیه آن و سپس جمع بندی اطلاعات به دست آمده از اتومبیل‌ها، قیمت جدید دیگر خودروها برای سال جاری نیز اعلام خواهد شد.

اواخر دی ماه سال گذشته، کمپانی سایپا فروش فوری و پیش فروش خودروی کوییک خود را آغاز کرد. این کمپانی خودروسازی در بخشنامه‌ای که برای نمایندگی‌های خود ارسال کرده بود، قیمت مدل دنده‌ای ساده این خودرو را 32 میلیون و 900 هزار تومان، مدل اتوماتیک فول آن را 39 میلیون و 800 هزار تومان و مدل اتوماتیک فول پلاس آن را 42 میلیون تومان اعلام کرده است. حال قرار است قیمت نهایی که از سوی شورای رقابت اعلام می‌شود نیز در دعوتنامه سایپا لحاظ شود.

← تکلیف خریداران پس از اعلام قیمت نهایی سایپا کوییک توسط شورای رقابت چیست؟

رئیس شورای رقابت در پاسخ به این پرسش که پس از اعلام قیمت نهایی خودرو جدید سایپا،‌ چه در انتظار مشتریان خواهد بود، عنوان کرد:

در حال حاضر قیمت نهایی این خودرو مشخص نیست، اما اگر قیمت اعلام شده از سوی شورای رقابت کمتر از قیمت پیشنهادی سایپا باشد، شرکت موظف است ماباقی پول‌های دریافتی را به خریداران بازگرداند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اینایی که قیمت گذاری میکنند از کجا میارن این قیمتای بی خود رو هیچکس هم کاری از دستش بر نمیاد هر چی دلشون بخاد میگیرن ازمون وانت پراید از پراید هم گرونتر شده جالبه

  2. 32 میلیون رو میشه باش یه 206 تر و تمیز خرید و حالشو برد.

  3. خیلی گرونه واسه این ماشین

  4. قبلا هم گفته بودم، هیچ احمقی پول برلیانس رو نمیده کوییک

    با تشکر

  5. فقط توی ایران این مسخره بازیا هست ینی چی هنوز قیمت نداره پیش فروش کنید