افزونه‌ های استخراج پول‌ های دیجیتالی

قرارگیری افزونه‌ های استخراج پول‌ های دیجیتالی در فروشگاه کروم ممنوع شد

افزونه‌ های استخراج پول‌ های دیجیتالی برای برخی توسعه‌دهندگان بهانه‌ای برای سو استفاده از کاربران شده‌اند. به همین دلیل گوگل تصمیم گرفته افزونه‌ های استخراج ارزهای رمزنگاری شده را از فروشگاه عرضه افزونه های مرورگر کروم بردارد.

گوگل اعلام کرد دیگر به شرکت‌ها اجاره قرار دادن افزونه‌ های استخراج پول‌های دیجیتالی بر روی فروشگاه کروم را نخواهد داد. تا امروز هیچ محدودیتی درباره بارگذاری این دسته از افزونه ها بر روی فروشگاه مرورگر گوگل کروم وجود نداشت. هدف اصلی این ابزارها (به ظاهر) استخراج ارزهای دیجیتالی با اطلاع کاربر است.

دردسرهای افزونه‌ های استخراج ارز

به عقیده گوگل نزدیک به 90 درصد افزونه‌ های استخراج پول‌ های دیجیتالی که در حال حاضر بر روی فروشگاه گوگل کروم قرار دارند، به وعده فعالیت بر اساس اطلاع کاربر پایبند نبوده‌اند. گوگل اعلام کرد با توجه به افزایش سو استفاده‌ها از کاربران، دیگر اجازه قرار دادن این دسته‌ از افزونه‌ ها بر روی فروشگاه عرضه ابزارهای مرورگر کروم را نمی‌دهد. افزونه های حذف شده، حتی در صورت بازبینی و رعایت قوانین حق قرارگیری بر روی این فروشگاه را نخواهند داشت.

از چند روز پیش امکان بارگذاری افزونه‌ های استخراج پول‌ های دیجیتالی بر روی فروشگاه گوگل کروم سلب شد و ابزارهای کنونی نیز تا چند ماه دیگر همگی حذف می‌شوند. بر اساس گفته‌های گوگل، توسعه‌دهندگان زیادی به جمع تولیدکنندگان افزونه‌ های گوگل کروم افزوده شده‌اند و به لطف آن روز به روز ابزارهای قدرتمندتری برای افزایش کاربردهای این مرورگر ارائه می‌شود. اما متاسفانه در این بستر فضایی فراهم شده که برخی سازندگان بدافزار، در حال سو استفاده از کاربران هستند. پلتفرم افزونه های مرورگر کروم به ابزارهایی که به صورت مخفیانه کارهایی دور از چشم کاربران انجام می‌دهند اجازه فعالیت نمی‌دهد.

استخراج ارز رمزنگاری شده نیازمند داشتن سیستم‌های کامپیوتری فوق‌العاده قدرتمند و دارای کارت‌های گرافیک غول‌آسا است، به همین دلیل وجود افزونه‌ های استخراج پول‌ های دیجیتالی موضوعی خنده‌دار به نظر می‌رسد. اما برخی توسعه‌دهندگان از بی‌اطلاعی گسترده زیادی از کاربران سو استفاده کرده و به بهانه ارائه افزونه‌ های استخراج پول‌ های دیجیتالی ، اعمال مورد نظرشان را پیاده‌ می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چه داستانی شد این ماجرای ارز دیجیتال

  2. همی بلاک چین به مسئولین بهونه داد که تلگرامو فیلتر کنن

  3. از همون اولم دید خوبی بهش نداشتم

  4. عجب خر تو خری شده این پول دیجیتال

  5. پوله بی پول ها