فروشگاه اپلیکیشن هواوی

فروشگاه اپلیکیشن هواوی در دسترس کاربران سراسر جهان قرار گرفت

فروشگاه اپلیکیشن هواوی با نام AppGallery عرضه شد. فروشگاه نرم افزار موبایل هواوی برخلاف تصور مخصوص کاربران چینی نبوده و کاربران گوشی های این شرکت در سراسر دنیا می‌توانند آن‌ را نصب کنند.

هواوی بعد از سامسونگ و اپل سومین گوشی‌ساز بزرگ دنیا شناخته می‌شود، اما بر خلاف دو رقیب دیگر، فاقد یک فروشگاه عرضه اپلیکیشن‌های موبایل مخصوص به خود است. این موضوع دیگر برای هواوی یک نقطه ضعف محسوب نمی‌شود، چرا که شرکت، امکان دانلود و استفاده از فروشگاه AppGallery را برای کاربران سراسر دنیا فراهم کرد. فروشگاه اپلیکیشن هواوی به صورت پیش‌فرض بر روی دو گوشی هواوی پی 20 و پی 20 پرو نصب شده است.

با ورود به فروشگاه اپلیکیشن هواوی پنج تب مشاهده خواهید کرد که به ترتیب ویژه، دسته‌بندی، بهترین، مدیریت و برای من هستند. در آخرین مورد اپلیکیشن‌های خود را مشاهده کرده و می‌توانید تنظیمات فروشگاه اپلیکیشن هواوی را برای خود سفارشی‌سازی کنید.

دریافت فروشگاه اپلیکیشن هواوی

از آنجایی که هواوی بزرگترین گوشی‌ساز چین محسوب می‌شود، اپلیکیشن‌های زیادی در دسته‌بندی‌های مختلف برای بازارهای آسیا در نظر گرفته شده که به عنوان نمونه می‌توان به Amap به منظور مسیریابی، WeChat برای برقراری ارتباط و QQMusic برای گوشی کردن به موسیقی اشاره کرد. اما احتمالا تا امروز کاربران زیادی آن‌ها را از طریق گوگل پلی استور دریافت کرده‌اند.

کاربران هواوی می‌بایست نصب اپلیکیشن‌های جانبی از منابع خارجی (به غیر از گوگل پلی استور) را در دستگاه اندرویدی خود فعال کرده و سپس برای آغاز دانلود خودکار برنامه به آدرس wap2.hispace.hicloud.com بروند. بعد از دانلود و نصب AppGallery و نصب تعدادی نرم افزار از طریق آن، می‌توان خود فروشگاه اپلیکیشن هواوی را در صورت دلخواه و بدون پاک شدن سایر برنامه‌ها حذف کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چطور میشه این اپ رو دریافت کرد وارد اون سایتم شدم نداد کسی دانلود کرده بگه

  2. هرچی دست زیاد تر بشه بهتره

    به امید خدا، شرکت روسی هم به معماری 14 نانومتری و حتی کمتر می رسه و می تونه انحصار تولید CPU رو از امریکا بگیره و این به نفع مردم دنیا هستش

    با تشکر

  3. یه حسی بهم میگه هواوی هم داره تبدیل میشه به اپل

  4. و حالا هواوی شاخ تر از همیشه