دانشمند ناسا از وجود سفینه موجودات فضایی در حلقه‌های زحل خبر می‌دهد!

دانشمند ناسا از وجود سفینه موجودات فضایی در حلقه‌های زحل خبر می‌دهد!

یکی از مهندسان سابق ناسا چند وقتی است که با مطرح کردن ادعاهایی در مورد وجود سفینه موجودات فضایی با ابعادی بسیار بزرگ، در میان حلقه‌های سیاره زحل، خبرساز شده است.

دکتر نورمن برگران (Norman Bergrun)، یکی از مهندسان شناخته‌شده سابق سازمان فضایی ‌ناسا (NASA)، ادعا کرده است که سفینه فضایی غول‌پیکری متعلق به موجودات فضایی در منظومه شمسی وجود دارد و این وسیله در حلقه‌های سیاره زحل پنهان شده است!

البته برگران گفته که این سفینه موجودات فضایی تنها وسیله پرنده فرازمینی موجود در منظومه ما نیست و در اطراف سیاراتی مانند اورانوس، نپتون و مشتری هم چنین فضاپیماهایی وجود دارند؛ با این حال صحبت‌های این فرد سرشناس که به عنوان یکی از شکارچیان معروف یوفو یا همان اشیا ناشناس پرنده شناخته می‌شود، به همینجا ختم نشده‌اند و برگران ادعا کرده که فضاپیمای بیگانه زحل انرژی این جرم آسمانی شگفت‌انگیز را تخلیه می‌کند و به این روش پیشرفته‌تر می‌شود!

دانشمند ناسا از وجود سفینه موجودات فضایی در حلقه‌های زحل خبر می‌دهد!

نورمن برگران

سفینه موجودات فضایی اطراف زحل مدت‌هاست که در منظومه ما قرار دارد!

این کارشناس سابق ناسا از سال 1986 و با انتشار کتابی به اسم «سازندگان حلقه‌های زحل» (Ringmakers of Saturn) چنین ادعاهای عجیبی را مطرح کرده و همواره گفته است که فضاپیماهای موجودات فرازمینی مدت‌هاست که در منظومه خورشیدی ما در حال تکثیر هستند و تجهیزاتشان پیشرفته‌تر می‌شود.

از طرف دیگر نمی‌توان به راحتی از کنار صحبت‌های برگران گذشت، چرا که به علاوه برنده شدن جایزه‌های زیادی از مسابقات علمی و مهندسی مختلف، این دانشمند خدمات زیادی به سازمان فضایی ناسا کرده و با خلاقیت خود باعث پیشرفت بسیاری از برنامه‌های موشکی و هوافضای این آژانس شده است.

صحبت‌های برگران در مورد موجودات فضایی و واکنش مخاطبان

می‌توان گفت که از زمان انتشار کتاب برگران افراد زیادی در سراسر جهان بوده‌اند که از صحبت‌های او انتقاد کرده‌اند و بسیاری می‌گویند که ادعاهای این شخص بیش از حد دور از ذهن و غیرمنطقی هستند.

با این وجود، اخیرا با انتشار ویدیویی از برگران در کانال جنجالی “SecureTeam10” یوتیوب انتقادهای بیشتری متوجه این دانشمند برجسته شده است و دلیل این اتفاق هم به خود کانال نام برده مربوط می‌شود؛ اعتبار SecureTeam10 مدت‌هاست که به خاطر انتشار ویدیوهای ساختگی یوفو زیر سوال رفته و به نظر می‌رسد که ادعاهای برگران هم به نوعی دچار تاثیرات منفی این اعتبار از دست رفته شده است.

در ویدیو مربوط به سفینه موجودات فضایی زحل، برگران می‌گوید که در میان حلقه‌های این جرم آسمانی اشیا استوانه‌ای بزرگی وجود دارند که به نظر نوعی سیستم تخلیه دود در آن‌ها تعبیه شده است! در داخل کتاب سازندگان حلقه‌های زحل هم گفته شده که در علاوه بر تسخیر ششمین سیاره منظومه شمسی توسط فرازمینی ‌ها، ممکن است که حلقه‌های زیبای اطراف زحل هم توسط این سفینه‌های فضایی بیگانه به وجود آمده باشند.

دانشمند ناسا از وجود سفینه موجودات فضایی در حلقه‌های زحل خبر می‌دهد!

همانطور که اشاره شد، این اظهارات برای بسیاری از اعضای جوامع بیش از حد علمی تخیلی و توهم‌انگیز به نظر می‌رسند، اما جالب است بدانیم که شکارچیان یوفو توجه خاصی به انتقادهای متوجه برگران ندارند و معتقدند که به احتمال قوی، در زمان همکاری این مهندس برجسته در پروژه‌های سری فضایی ناسا و شرکت لاکهید مارتین، برگران مدارک و شواهد محکمی را دیده است که مبنای ادعاهای عجیب او شده‌اند.

البته با اینکه تنها نبودن نسل بشر در تمامی جهان به هیچ وجه دور از ذهن به نظر نمی‌رسد، سکونت فرازمینی ها در اطراف سیاره زحل که با توجه به ابعاد فوق‌العاده بزرگ کیهانی، عملا بیخ گوش سیاره زمین به حساب می‌آید هم چندان منطقی نیست. از طرف دیگر، با توجه به سوابق برگران و ویدیوها و اسناد مختلف موجود در فضای مجازی که به نوعی واقعی بودن موجودات فضایی را ثابت می‌کنند، عده‌ی زیادی هستند که نمی‌توانند صحبت‌های این دانشمند سرشناس را نادیده بگیرند؛ شما چه نظری دارید؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

30 دیدگاه

  1. همه چیز روشنه …ی سرچ کوتاه میخواد ک همه چیو بفهمی منطقه ۵۱ امریکا ( نوادا ) که هنوزم ک هنوزه هیچ احدی نمیذاره ب اون صحرا دسترسی پیدا کنه یکی از دانشمنداشون چند ساله پیش ی عکس از موجودات فضایی نشون داد ک دنیا حتی خود ناسا هم کپ کرد شواهد نشون میده ک هستن و الان در سیاره زمین ساکنن

  2. خب یه ویدیو میزاشتی؟ شما هم مشکل نت دارین؟

  3. نمیشه گفت نیستن
    چون اگه به تمدن های گذشته نگاه کنید متوجه میشید که چیز هایی که اونا ساختن واقعا خارج از توان بشر در اون دوره ها بوده.
    در مورد یوفو هم احتمالا بیاد تو جیبوتی پارک کنه 😂😂

  4. بیان دیگه ،چیکار میکنن ، خدا کنه برتر باشن بیان یوفو رو تو ایران پارک کنن

  5. احتمالا یک چیزهایی هست الکی اعتبار چند سالش به خطر نمی اندازه ، زمان مشخص میکنه ، بنظرم یخبرهایی هست

  6. تمدن پیشرفته اندازه یکی دو تا سیاره با ما اختلاف داره هاا

  7. داشنمندان ناسا یه دف سرپوش میذارن یه دف میگن سفینه هستو
    فازشون چیه

  8. میگم شماها چی میگید آیا خدارو فراموش کردید البته علم پرده بزرگی روی خدا میندازه وهمه عالم فراموشی میگیره اولین کسایی دچاره این موضوع میشن دانشمنداهستن وشما انسانهاحرفه دانشمندارو قبول میکنید اگه انسان ظرفیت داشت همون اول خلقت پیشرفته ترین علم رو تومغزش میکرد متاسفانه خدا میدونست انسانی که خلق کرده ظرفیت نداره البته خوده خدا چنین میخواست درحاله حاضربه تاریخ رجوع کنید علم اول مساوی است با تسلیحات موشک بمب حالا فیلمهایی درست میکنند درمورده آینده زمین خراب شده ورفتن تو فضا زندگی میکنندببنید واین حرف رو خوب تومغزتون بکنید انسان هرتخیل هرفکری درمورده علم وتکنولوژی داره چه توفیلم یا هرچیزی باشه ازنظرخدا قابله عمل هست البته درراه درست درمورده فضا سفینه فضایی انسان فضایی همرو خدا درست کرده تابهتون بگه موجودات پیشرفته ترشما هم میتونه بسازه البته این مودجوات تحت نظرخداهستن وبزودی تحت نظر امام زمان درمیان حالا مجبورنیستید باورکنید به عقله خود رجوع کنید ودنباله دانشمندان ونظریه پردازان نباشید

  9. درود بسیار به نورمن برگران آرزوى سلامتى برایت دارم
    🙂

  10. هر چیزی امکانش هست…

  11. واکنش مطبوعات باید جالب باشه وقتی یه روزی میان میگن موجودات بیگانه واقعیت دارن

  12. چرا موجودات فضایی خودشونو از ما انسانها پنهان میکنن ؟ چرا ؟

    • چون جن هستن

      • باز این حرف زد

      • ببین دوست عزیز ، جن و موجودات فضایی کوچکترین ارتباطی با هم ندارند و فلسفه وجودشون کاملاً با هم فرق می‌کنه . موجودات فضایی از همون اول پیدایش انسان – که خودش باز مبحث خیلی پیچیده ای داره و نظریات مختلفی واسش مطرح شده (آدم و حوا ، پیدایش توسط خود همین موجودات فضایی و ….) – وجود داشتند و مراحل مختلف تکامل زندگی انسان ، رسیدن به تمدن و تلاش برای بقا و زندگی رو تحت نظر داشتند و به طریقی حتی سعی می کردند انسان رو هدایت و راه درست رو بهش نشون بدند . انسان های اون زمان هم چون درک درستی از چیزهایی که از اونها می‌دیدند رو نداشتند به اون ها لقب خدایان رو می دادند ، چون قادر به انجام کارهایی بودند که انسان ها نبودند ؛ از یک نقطه به نقطه دیگری رفتن ، زنده کردن مرده ، فناناپذیری، هوش بالا ، توانایی تغییر دادن شرایط جوی (بارش باران ، برف) و …. از نمونه این خدایان می توان به ایتزامنا و کوکولکان در تمدن مایا ، آنوناکی در تمدن سومر ، آشور و بابل اشاره کرد.

      • آقا چرا به اجنه توهین میکنی؟ 😐

    • اونا از ما خودشونو قایم میکنن؟؟؟؟

  13. با این همه نشونه که از یوفوها هست هنوزم میخوان منکرش بشن ؟!!

  14. دیگه آدم میمونه چیو باور کنه

  15. اگه حرفه مفت نمیزنه یه عکس ازش بگیره ناسا