گوشی ال جی جی 7 ThinQ

عکس های گوشی ال جی جی 7 ThinQ در دنیای واقعی

تصاویر گوشی ال جی جی 7 ThinQ در دنیای واقعی منتشر شد. پرچمدار آینده ال جی ضمن بهره‌گیری از «ناچ»، همراه با هوش مصنوعی و پردازنده‌ای قدرتمند به دست کاربران می‌رسد.

به دنبال مشخص شدن زمان معرفی موبایل جدید کره‌ای‌ها، حالا “Tech Radar” با انتشار تصاویر منتسب به گوشی ال جی جی 7 ThinQ ، دستگاهی با نمایشگر 6.1 اینچی و شماره مدل LG-G710TM را نمایش داده و می‌گوید هم‌اکنون این موبایل، مراحل آزمایشی را در کشور آمریکا می‌گذراند.

وجود کلید اختصاصی AI روی گوشی ال جی جی 7 ThinQ

اگرچه G7 همراه با یک قاب پلاستیکی بزرگ نمایش داده شده است، اما باز هم می‌توان وجود نمایشگر تقریبا بدون حاشیه و بریدگی بالای صفحه را تایید کرد. سمت چپ دستگاه و زیر کلیدهای کنترلی صدا، یک کلید فیزیکی جدید وجود دارد که احتمالا مختص هوش مصنوعی باشد. به نظر می‌رسد ال جی بعد از معرفی گوشی V30S ThinQ، آماده رقابت در این زمینه است. این‌که کاربران قادر به شخصی‌سازی و تغییر عملکرد این کلید هستند یا نه، هنوز مشخص نشده است. با این وجود، کاربران می‌توانند بریدگی بالای صفحه را در صورت تمایل به صورت نرم افزاری پنهان کنند.

متاسفانه اطلاعات چندانی در رابطه با مشخصات فنی در دست نیست، با این وجود احتمالا تراشه اسنپدراگون 845 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر گوشی جدید ال جی را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. الجی برند بدی نیست ولی به پای دیگران نمیرسه

  2. از اینجا که چیزی معلوم نیست