گوشی گیمینگ بلک شارک

اولین تیزر گوشی گیمینگ بلک شارک روی طراحی آن تمرکز دارد

اولین تیزر گوشی گیمینگ بلک شارک (Black Shark) روی طراحی این تلفن هوشمند تمرکز دارد. به نظر می‌رسد موبایل مخصوص بازی شیائومی با ظاهری متفاوت تولید می‌شود.

ما مشتاقانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در رابطه با گوشی هوشمند مخصوص بازی “Black Shark” هستیم. این کمپانی که زیر سایه شیائومی فعالیت دارد، به دنبال عرضه یک موبایل گیمینگ برای رقابت با نسل اول گوشی ریزر فون است.

معرفی گوشی گیمینگ بلک شارک تا یک هفته دیگر

پیش‌تر این موبایل در یکی از بنچمارک‌ها رویت شده بود و حتی دعوت‌نامه‌های آن از معرفی این گوشی در تاریخ 13 آوریل (24 فروردین) در چین خبر داشتند. حالا در جدیدترین اطلاعات مربوط به این تلفن هوشمند، تیزری منتشر شده است که گوشه‌ گرد بلک شارک و طراحی را نشان می‌دهد، در حالی که ریزر فون با بدنه‌ای صاف و بلوکی توسعه پیدا کرده بود.

در بخش سمت راستی دستگاه می‌توان کلید پاور را پیدا کرد، اما خبری از کلیدهای کنترل حجم صدا نیست. در نتیجه، احتمالا این دکمه‌ها در سوی دیگر دستگاه تعبیه شده باشند. در مقابل آن، ما بسیاری از تولیدکنندگان چینی را دیده‌ایم که کلیدهای صدا و پاور را در یک طرف دستگاه تعبیه می‌کنند. در این عکس، عبارتی به معنی «متولدشده برای رقابت» و همین‌طور تصویر یک شمشیرزن را می‌بینیم که شمشیر، صورت آن و خود موبایل را به دو نیم تقسیم کرده که بدون شک این موارد برای یک موبایل مخصوص بازی جذاب است.

گفته می‌شود محصول جدید شیائومی همراه با چیپست اسنپدراگون 845، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران خواهد رسید تا مشکلی در اجرای بازی‌ها وجود نداشته باشد. به علاوه، ما نمایشگر 120 هرتز با پشتیبانی از HDR را هم پیش‌بینی می‌کنیم.

متاسفانه سایر ویژگی‌ها و مشخصات فنی گوشی گیمینگ بلک شارک در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

گوشی گیمینگ بلک شارک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فکر کردن ایفونن
    ایفون هم طراحیش عالیه هم قدرتش

  2. طراحی که فقط مد نظر نیست