گوشی پیکسل 3

نام گوشی پیکسل 3 توسط گوگل فاش شد

نام گوشی پیکسل 3 (Google Pixel 3) توسط گوگل فاش شد. از آنجایی که تا رویداد آتی گوگل دقیقا یک ماه باقی مانده، آیا این اتفاق به معنی رونمایی رسمی دو گوشی گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال در رویداد آتی است؟

بر اساس جدیدترین اخباری به دست آمده، گوگل در دنباله روال نام‌گذاری گوشی های هوشمند خود در سال‌های 2016 و 2017، امسال نیز گوشی هوشمندش را پیکسل نام‌گذاری خواهد کرد. این شرکت پیش از سال 2016 گوشی های خود را همراه با تبلت ها، تحت سری نکسوس ارائه می‌کرد.

شماره پیکسل سال 2018 برابر 3 بوده و به تازگی نام آن توسط گوگل فاش شده است. با در نظر گرفتن این نحوه نام‌گذاری، انتظار داریم در کنار مدل پایه، یک گوشی دارای نمایشگر بزرگتر نیز معرفی شود که با پسوند ایکس ال شناخته خواهد شد.

لو رفتن نام گوشی پیکسل 3

برخلاف انتظار، افشاکننده نام گوشی پیکسل 3 خود گوگل بوده است! بر اساس کدهای پروژه متن باز اندروید که به تازگی رویت شده‌‌اند، بخشی تحت عنوان “HAL V_1_2” از گوشی پیکسل 3 پشتیبانی خواهد کرد. همانطور که می‌دانیم، شبکه انتخاب خودکار رابط کاربری جدید بر پایه HAL V_1_2 بنا شده است. این بخش که خلاصه شده عبارت “Hardware Abstraction Level” (سطح انتزاع سخت افزار) محسوب می‌شود، به پروژه Treble اختصاص داشته و به همین دلیل تنها در اختیار گوشی های پیکسل سال 2018 قرار خواهد داشت.

نام گوشی پیکسل 3

این ویژگی به طور خلاصه به افزایش سرعت انتشار آپدیت برای دستگاه‌های اندرویدی کمک می‌کند، موضوعی که یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران دستگاه‌های این سیستم عامل بوده و جزو نقاط ضعف آن در مقایسه با گوشی ها و تبلت های آی او اسی به شمار می‌آید.

محصولات خانواده پیکسل و پیکسل 2 در روز چهارم اکتبر (دوازدهم مهر) سال‌ 2016 و 2017 معرفی شدند، تاریخی که چیزی حدود شش ماه تا رسیدن به آن زمان باقی مانده است. به همین دلیل می‌توان با اطمینان بالا گفت در رویداد مخصوص توسعه‌دهندگان آتی گوگل که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، خبری از گوشی پیکسل 3 نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. 😂😂😂😂😂

  2. گوگل چه چیزای مزخرفی داره

  3. عین ایفون زده مسخره