اسپیکر هوشمند سامسونگ آئورورا

اسپیکر هوشمند سامسونگ آئورورا (Samsung Aurora) معرفی شد

اسپیکر هوشمند سامسونگ آئورورا (Samsung Aurora) معرفی شد. این اسپیکر در واقع از گوشی شما قدرت می‌گیرد و همزمان با شارژ آن، می‌تواند به پخش موسیقی بپرازد. در ادامه بیشتر با اسپیکر سامسونگ Aurora آشنا شوید.

سامسونگ به تازگی نمونه تولید شده یک اسپیکر هوشمند جدید را در نمایشگاه SXSW 2018 به نمایش گذاشته است. این خبر به نوبه خود خیلی هم جذاب نیست، چرا که ما کمپانی‌های مختلفی را دیده‌ایم که طی یکی دو سال اخیر از اسپیکرهای هوشمند خود پرده برداری کرده‌اند. با این حال، اسپیکر هوشمند جدید سامسونگ دارای سبک و سیاق متفاوتی است. اسپیکر هوشمند سامسونگ آئورورا چندان هم به تنهایی هوشمند نیست، در واقع از گوشی شما به عنوان یک مغز متفکر استفاده خواهد کرد.  در واقع این اسپیکر فاقد میکروفون، پردازنده یا هر قطعه‌ی دیگری است که سایر اسپیکرهای هوشمند از آن برخوردارند.

این دیوایس در واقع یک اسپیکر بلوتوثی با جایگاهی برای قرارگیری و اتصال گوشی های سازگار است. این اسپیکر از سخت افزار گوشی شما شامل میکروفون و دوربینش استفاده می‌کند تا تجربه کار با یک اسپیکر هوشمند را بسازد. سامسونگ آئورورا همچنین حاوی یک اسپیکر است که به سبک هولوگرافی می‌تواند کاراکتری را به تصویر بکشد. این کاراکتر به فرامین صوتی شما واکنش نشان می‌دهد. بدیهی است که این اسپیکر به یک اپلیکیشن برای کار کردن نیازمند است، اما مشخص نیست کدام مدل گوشی ها با آن سازگار هستند. سامسونگ آئورورا هنوز در دست توسعه است،‌ بنابراین هنوز جزئیات زیادی باقی مانده که نیاز به کار دارد. اما هر چه که هست، ما با یک محصول مفهومی جذابی روبرو هستیم که شانس موفقیت زیادی دارد.

اسپیکر هوشمند سامسونگ آئورورا

قیمت سامسونگ آئورورا ، رمز موفقیت آن

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال تولید محصولی است که هر کسی بتواند یکی از آن را خریداری کرده و در منزل از آن استفاده کند. در حالی که گوشی شما با قرار گرفتن در قسمت داک سامسونگ آئورا شارژ می‌شود، به طور همزمان می‌تواند تجربه استفاده از یک اسپیکر هوشمند را نیز به ارمغان بیاورد. از آنجایی که سامسونگ آئورا فاقد هرگونه سخت افزار داخلی که در اغلب اسپیکرهای هوشمند وجود دارد است، همین قضیه کمک می‌کند تا هزینه تولید آن نیز کاهش پیدا کند.

این اسپیکر می‌تواند خروجی‌های باکیفیتی را در اختیار مشتریانش قرار دهد، گرچه نباید انتظار داشته باشید کیفیت آن با محصولات گران قیمت بازار هم تراز باشد. از آنجایی که این محصول همچنان در دست توسعه است، سامسونگ هنوز قیمت و زمان عرضه آن را اعلام نکرده است، بنابراین همچنان باید منتظر انتشار اطلاعات تازه‌تری از آن طی هفته‌های آینده باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ممنون از مطلب خوبتون

  2. به نظرم با یکم هزینه میشه یه اسپیکر غول گرفت که دنیا رو بلرزه در بیاره

  3. خداییش بدرد نمیخره
    اسپیکر معمولی هم کار اینو انجام میده