گوشی انعطاف پذیر ال جی

گوشی انعطاف پذیر ال جی با دو باتری و دو جک هدفون تولید می‌شود!

تصاویر مربوط به پتنت گوشی انعطاف پذیر ال جی منتشر شد. موبایل منعطف ال جی قرار است با دو نمایشگر، دو باتری و دو جک هدفون مجزا تولید شود!

سال 2016، ال جی پتنتی را برای یک موبایل ثبت کرده است که نه تنها به دو نمایشگر مجهز می‌شود، بلکه در آن می‌توان دو جک هدفون و یک جفت باتری را نیز پیدا کرد. این پتنت در 28 سپتامبر 2016 ثبت شده بود و روز گذشته از طریق سازمان جهانی مالکیت فکری یا به اختصار «وایپو» منتشر شده است. “Mobile Terminal” عنوان در نظر گرفته شده برای این پتنت است. هر دو نمایشگر این گجت به صورت منحنی طراحی شده و به آن اجازه می‌دهند تاریخ، ساعت، دما و دیگر اعلان‌ها را روی بخش خمیده خود نمایش دهند.

گوشی انعطاف پذیر ال جی

تماشای هم‌زمان دو ویدیو در گوشی انعطاف پذیر ال جی

تصاویر ضمیمه‌شده، دو لولا در بخش‌های بالایی و پایینی دستگاه را نشان داده و به نمایشگرها اجازه می‌دهند به منظور تشکیل یک صفحه نمایش، باز شده و با یکیدیگر ترکیب شوند. زمانی که موبایل تا می‌شود، از نمایشگرهای آن می‌توان به صورت مستقل از یکدیگر استفاده کرد. در یکی از حالت‌ها، گوشی انعطاف پذیر ال جی قادر به شبیه‌سازی کتاب و نمایش صفحه‌های آن روی هرکدام از نمایشگرها است. اگر موبایل کمی تا شده و در حالت بسته قرار گیرد، دو نفر می‌توانند به صورت هم‌زمان، دو ویدیوی جداگانه را تماشا کرده و برای شنیدن راحت صدای آن نیز از جک هدفون اختصاصی خود استفاده کنند. اگرچه این پتنت در سال 2016 به ثبت رسیده است، اما یک اسکنر اثر انگشت برای نمایشگر اول در نظر گرفته شده و هر دوی آنها با باتری و دوربین دیجیتال اختصاصی خود به دست کاربران می‌رسند.

با این تفاسیر، ما باید ال جی را هم به لیست شرکت‌هایی که پتنت مربوط به یک گوشی منعطف را ثبت کرده‌اند، اضافه کنیم. به نظر می‌رسد ال جی قصد تولید دستگاهی چند رسانه‌ای با امکان تماشای دو ویدیو توسط دو نفر بدون آنکه مزاحم یکدیگر شوند را دارد. اما آیا این کمپانی کره‌ای می‌تواند زودتر از رقبای خود همچون اپل، سامسونگ و هواوی، یک تلفن هوشمند منعطف را روانه بازار کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با این انعطاف پذیر دیگه مارو کشتنن

  2. دوتا گوشی رو چسبونده به هم دیگه

  3. این انعطاف پذیرو کی انداخت دهن اینا