گوشی موبایل آنر 10

پوستر گوشی موبایل آنر 10 ، طراحی آن را لو می‌دهد

پوستر گوشی موبایل آنر 10 (Huawei Honor 10) که به تازگی از طریق شبکه اجتماعی “Weibo” لو رفته است، اطلاعات جالبی در مورد طراحی و دوربین گوشی آنر 10 را فاش می‌کند.

طی چند ماه گذشته شاهد عرضه گوشی های هوشمند زیادی توسط سازندگان چینی بوده‌ایم. طی این ماه هم قرار است چندین گوشی هوشمند از جمله موبایل گیمینگ بلک شارک رونمایی شود. پیش‌تر نیز آنر از برگزاری رویدادی رسمی در تاریخ 15 می (25 اردیبهشت) در لندن خبر داده بود که انتظار می‌رود طی این رویداد پرچمدار جدید آن به صورت رسمی معرفی شود. هرچند از آنجایی که معمولا این کمپانی محصولات خود را ابتدا در کشور چین معرفی می‌کند، احتمالا کمی زودتر شاهد معرفی این پرچمدار خواهیم بود.

عرضه گوشی موبایل آنر 10 با رنگ Twilight

اطلاعات ما در رابطه با گوشی موبایل آنر 10 تنها به زمان معرفی محدود نیست و به لطف پوستری که اخیرا از این گوشی منتشر شده، حالا ما با طراحی بخش پشتی نیز آشنا هستیم. در این تصویر، خواننده و بازیگر محبوب چینی یعنی “Hu Ge” را می‌بینیم که موبایلی با رنگ جذاب “Twilight” را در دست دارد. همچنین به نظر می‌رسد قاب پشتی از نوع شیشه سه‌بعدی باشد.

گوشی موبایل آنر 10

از آنجایی که خبری از اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی نیست، احتمالا سازندگان آن را در بخش جلویی و پایین صفحه نمایش تعبیه کرده باشند. به علاوه، حالا ما می‌توانیم وجود دوربین دوگانه پشتی با آرایش افقی را نیز تایید کنیم.

این طراحی با تصاویر منتسب به آنر 10 که پیش‌تر دیده بودیم، هم‌خوانی دارند. انتظار می‌رود بخش جلویی هم مثل P20 و P20 Pro، میزبان بریدگی بالای صفحه باشد.

گوشی موبایل آنر 10

مطابق با شایعات، زیر قاب از تراشه کایرین 970 استفاده خواهد شد. به علاوه، اخیرا تصویری از تبلیغات این موبایل به بیرون درز کرده که ویژگی‌های کلیدی آن را فاش می‌کند. بر این اساس، Honor 10 به صفحه نمایشی 5.8 اینچی در کنار کایرین 970 و 6 گیگابایت رم تجهیز خواهد شد. این تصویر از وجود حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز خبر می‌دهد. همچنین متن نوشته‌شده در عکس به نسبت صفحه به بدنه 100 درصدی این موبایل اشاره دارد که کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد.

گوشی موبایل آنر 10

متاسفانه سایر اطلاعات مربوط به مشخصات فنی گوشی جدید آنر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ولی همانند دیگر محصولات هواوی با برند آنر، این اسمارت فون قیمتی مقرون‌به‌صرفه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. باز این هواوى بنجل چینى پیداش شد. خخخخخخ
    😀

  2. مثل بقیه طراحی هاش عالیه دمش گرم