انتشار آپدیت جدید ساعت گیر اس 3 سامسونگ

انتشار آپدیت جدید ساعت گیر اس 3 سامسونگ با توانایی افزایش عمر باتری

به روزرسانی جدیدی برای ساعت گیر اس 3 سامسونگ (Samsung Gear S3) منتشر شده که می‌تواند عمر باتری ساعت هوشمند شما را افزایش ببخشد. در ادامه با تغییرات حاصل از نصب این آپدیت جدید ساعت سامسونگ آشنا شوید.

سامسونگ اخیرا به روزرسانی جدیدی را برای ساعت های هوشمند و ردیاب های تناسب اندام خودش منتشر کرده است. این به روزرسانی شامل ویژگی‌های جدید و ترفندهای تازه‌ای در رابط کاربری خود است که استفاده از دیوایس‌های مذکور را لذتبخش‌تر می‌کند. چند ماه پیش، به روزرسانی مشابهی برای ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ منتشر شد که تغییرات قابل ملاحظه‌ای را نسبت به مدل‌های متفاوت Gear S2 و Gear Fit2 شامل می‌شد. متاسفانه این به روزرسانی عمر باتری دیوایس را نیز تحت تاثیر قرار داده بود.

افزایش عمر باتری ساعت گیر اس 3 سامسونگ

بسیاری از کاربران پس از دریافت آن به روزرسانی اعلام کرده بودند که عمر باتری دیوایس آن‌ها نسبت به نسخه پیشینش کمتر شده است. سامسونگ مجبور شد به روزرسانی جداگانه‌ای را برای بهبود عمر باتری گیر اس 3 منتشر کرد. حال روز گذشته شاهد انتشار یک آپدیت جدید  دیگر برای ساعت گیر اس 3 سامسونگ بودیم که عمر باتری این گجت پوشیدنی را حتی بیشتر از گذشته نیز خواهد کرد.

انتشار آپدیت جدید ساعت گیر اس 3 سامسونگ

این آپدیت جدید همچنین پایداری اتصال بلوتوثی دیوایس را بهبود می‌بخشد، بنابراین شما می‌توانید اتصال طولانی‌تری را بین ساعت و گوشی هوشمندتان، بدون قطعی‌های مکرر تجربه کنید. اما بدیهی است که بزرگ‌ترین تاثیرات این به روزرسانی، بر روی عمر باتری است. اگر با مشکل زود خالی شدن شارژ باتری ساعتتان روبرو هستید، باید پس از نصب این به روزرسانی چند روز منتظر بمانید تا بتوانید تاثیرات آن را احساس کنید.

گفته می‌شود در حال حاضر کاربران مستقر در آمریکا، کانادا و کره جنوبی این آپدیت را با نسخه فریمور R760XXU2CRC3 دریافت کرده‌اند. به نظر طی روزهای آینده دیگر کاربران صاحب ساعت گیر اس 3 سامسونگ در سایر بازارها نیز می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند. برای بررسی دریافت، کافیست وارد صفحه تنظیمات ساعت خود شده، سپس به مسیر About Gear > Update Gear بروید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بفرما سامسونگ عمرمونم زیاد میکنه دیگه چی میخاید

  2. افزایش عمر هه اینا همش حرفهه