عکس جدید وان پلاس 6

عکس جدید وان پلاس 6 در دنیای واقعی منتشر شد

عکس جدید وان پلاس 6 این گوشی را در دنیای واقعی نشان می‌دهد. این تصویر همچنین حاوی نکات مهمی در مورد سخت افزار و طراحی پرچمدار جدید وان پلاس برای سال 2018 است که تا چندی دیگر معرفی خواهد شد.

وان پلاس در حال ساخت یک گوشی ابرقدرت پرچمدار به نام وان پلاس 6 است و هر روزی که می‌گذرد جزئیات بیشتری از آن به بیرون درز پیدا می‌کند. در هفته‌ای که گذشت، مدیرعامل وان پلاس، آقای Pete Lau تصویری از این گوشی را به نمایش گذاشت که قسمت کوچکی از بالای نمایشگر گوشی وان پلاس 6 در آن بریده شده، به سبک آیفون ایکس اپل بود. همچنین طراحی قاب پشتی گوشی نیز بر اساس آنچه که در تصاویر مختلف منتشر شده توسط ایوان بلس دیده‌ایم، نامشخص نمانده است.

روز گذشته نیز شاهد انتشار عکس جدید وان پلاس 6 در فضای اینترنت بودیم که این گوشی را در دنیای واقعی به تصویر می‌کشد. در واقع این شاید بهترین عکسی از پرچمدار جدید وان پلاس باشد که تاکنون دیده‌ایم و طراحی قاب جلویی آن را به تصویر می‌کشد.

هیچ چیز خاصی در مورد قاب جلویی گوشی قابل ذکر نیست، به جز آن که طراحی نمایشگر ناچ استایل آن شبیه به اوپو R15 و R15 DME است. به نقل از Pei، مدیرعامل این شرکت، کاربران می‌توانند به لطف تکه بریده شده بالایی (یا همان ناچ)، فضای صفحه نمایش بزرگی را در اختیار داشته باشند. عکس جدید وان پلاس 6 همچنین خبر از حاشیه پایینی نسبتا ضخیم‌تر قاب جلویی نسبت به حاشیه‌های کناری و بالایی گوشی می‌دهد. کمپانی وان پلاس اخیرا تایید کرده است که راه حل نرم افزاری را برای پنهان کردن قسمت ناچ گوشی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

عکس جدید وان پلاس 6

اپلیکیشن اطلاعات سیستمی AID64 را که در عکس جدید وان پلاس 6 بر روی این گوشی به اجرا درآمده، تراشه اسنپدراگون 845 زیر قاب پرچمدار جدید وان پلاس را تایید می‌کند. این گوشی همچنین به یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز مجهز خواهد بود. آنچه که امروز منتشر شد، خبر از عرضه وان پلاس 6 در سه مدل مختلف با قیمت‌های مختلف می‌دهد.

اپلیکیشن اجرا شده در عکس جدید وان پلاس 6 نمی‌تواند اطلاعات دیگری از گوشی را در اهتیار ما قرار دهد. با این حال ما می‌دانیم که نمایشگر 6.28 اینچی ناچ این گوشی از وضوح +Full HD مشابه اوپو آر 15 بهره‌مند خواهد بود. از آنجایی که هیچ جایی برای اسکنر اثر انگشت در قسمت جلویی گوشی قرار ندارد،‌ ظاهرا آن بر روی قاب پشتی گوشی جای گرفته است. این گوشی همچنین فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود.

ما انتظار داریم طی هفته‌های آینده، اطلاعات بیشتری از جدیدترین قاتل پرچمداران، گوشی OnePlus 6 به بیرون درز پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فک میکردم بزرگتر از این باشه

  2. خوشگله کاش همه گوشی ها اینشکلی بودن