گوشی اچ تی سی یو 11

ویدیوی تبلیغاتی گوشی اچ تی سی یو 11 بابت اغراق‌آمیز بودن آن ممنوع شد!

یکی از ویدیوهای تبلیغاتی گوشی اچ تی سی یو 11 (HTC U11) که از اواسط سال گذشته میلادی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، بابت اغراق در مقاومت این گوشی در برابر آب ممنوع شد!

سال گذشته، اچ تی سی در همکاری با یکی از قهرمانان رشته شنا المپیک با نام تام دیلی (Tom Daley)، ویدیویی از پرچمدار قبلی خود یعنی U11 را منتشر و قابلیت مقاومت این گوشی در برابر آب را به تصویر کشید. در این ویدیو، تام دیلی با شیرجه از روی تخته شنا، مشغول ثبت تصاویر سلفی با گوشی اچ تی سی یو 11 شده و بعد از کامل کردن حرکت، همراه با این موبایل از آب بیرون می‌آید.

اگرچه در این ویدیو متن سلب مسئولیت در بخش پایینی دیده می‌شود، ولی به نظر می‌رسد این موضوع برای متصدی استانداردهای تبلیغاتی انگلستان (ASA) برای اغراق‌آمیز تلقی نکردن آن کافی نبوده است. در حقیقت، دستورالعمل‌های دستگاه به صراحت نسبت به زیر آب بردن عمدی موبایل و تماس آن با آب استخر هشدار می‌دهد. به علاوه، در این حالت نباید کاربران حتی دکمه‌های گوشی را فشار دهند.

این حرکت را امتحان نکنید. تام حرفه‌ای است. HTC U11 دارای استاندارد IP67 است… – سب مسئولیت تبلیغ

در سوی دیگر، اچ تی سی از ویدیوی تبلیغاتی خود دفاع کرده و می‌گوید به واسطه استاندارد IP67، گوشی آنها تا عمق یک متری آب دوام می‌آورد. با این حال “ASA” ضمن رد کردن این موضوع می‌گوید میانگین افراد کمی که قصد انجام شیرجه از روی تخته (مشابه کاری که تام دیلی انجام داده بود) را داشته باشند، شانس زیادی برای بالاتر نگه داشتن دستگاه از عمق یک متر را نخواهند داشت.

هم‌اکنون “ASA” دستور به حذف این ویدیو از فیسبوک داده است و انتظار دارد HTC آن را از تمام شبکه‌های اجتماعی حذف کند و در صورت تاخیر در انجام این کار، به آن یادآوری خواهد کرد. هم‌اکنون این ویدیو با آپلود مجدد کاربران در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.

ویدیوی تبلیغاتی گوشی اچ تی سی یو 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. واقعا تک تک تبلیغات رو بررسی میکنن؟
    تو ایران اگر بخوان بررسی کنن فقط تبلیغ جی ال ایکس سربلند بیرون میاد. اونجاش که میگه تو جیب جا میشه.

  2. خخ بیچاره توی نطفه خفش کردن

  3. با این کار ورشکست شدنش قطعیه

  4. میخواد با دروغ برگرده به فروش قبلش