احتمال عرضه تبلت ويندوزي اچ تي سي در سال جاري

براساس گزارش DisplaySearch کمپانی تایوانی اچ تی سی در حال طراحی و تولید یک تبلت ویندوزی است که در اواخر امسال رسما وارد بازار خواهد شد. هرچند در این گزارش مشخص نشده که این تبلت براساس معماری ARM و ویندوز RT طراحی شده یا ویندوز 8 و معماری x86 اما در گزارش آمده که تبلت جدید اچ‌تی‌سی از یک صفحه نمایش 10.1 اینچ با رزولوشن بالا بهره می‌برد.

در گزارش دیسپلی‌سرچ آمده که تبلت 10.1 اینچی HTC دارای رزولوشن 1920 در 1080 و تراکم 218 پیکسل در اینچ است.

اچ‌تی‌سی اولین بار در فوریه 2011 با معرفی تبلت 7 اینچی HTC Flyer بازار تبلت‌ها را محک زد، تبلت 7 اینچی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید گوگل که از یک قلم دیجیتال برای یادداشت برداری و طراحی نیز بهره می‌برد. این کمپانی تایوانی 7 ماه بعد تبلت HTC Jetstream را با صفحه نمایش 10.1 اینچ و پشتیبانی از 4G LTE وارد بازار کرد. تبلت اندرویدی Jetstream نیز از قلم دیحیتال Scribe پشتیبانی می‌کرد. وجه تمایز تبلت‌های اچ‌تی‌سی در پشتیبانی آنها از قلم دیجیتال بود که در آن زمان کمتر تبلتی از آن بهره می‌برد اما با این حال اچ‌تی‌سی هیچ وقت نتوانست در بازار تبلت موفق شود.

اچ‌تی‌سی شانس این را داشت که سال گذشته اولین تبلت ویندوزی خود را معرفی کند اما مایکروسافت اعلام کرده بود که به دنبال شرکت‌های سخت‌افزاری قوی‌تر است. در آن زمان HTC سهم بازار بسیار کمی داشت و محبوبیت محصولات این شرکت در بازار تلفن‌های هوشمند نیز رو به کاهش بود.

برخی باور دارند که تبلت اچ‌تی‌سی توسط کارخانه Pegatron تولید انبوه خواهد شد. هنوز هیچ کدام از دو شرکت مایکروسافت و اچ‌تی‌سی در این باره نظری نداده‌اند.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*