نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 : تمام فناوری‌ها و اتومبیل‌ها

چند روزی بود که نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 دایر بود. طی برگزاری این نمایشگاه شاهد رونمایی از خودروها و تکنولوژی‌های وابسته به خودرو مختلفی بودیم که اگر این نمایشگاه را از دست داده‌اید، در ادامه می‌توانید با بهترین، بدترین و عجیب‌ترین‌های آن‌ها آشنا شوید.

نمایشگاه خودرو بین المللی نیویورک امسال از 10 فروردین ماه تا روز گذشته 19 فروردین ماه در مرکز کنوانسیون جاویتس برگزار شد. در طول برگزاری این نمایشگر شاهد رونمایی از اتومبیل‌های جدیدی، از مدل‌های SUV و باربری گرفته تا حتی ابرخودروها در رنج‌های قیمتی متفاوتی بودیم. اگر شما موفق نشدید اخبار مربوط به این نمایشگاه را دنبال کنید، ما قصد داریم بهترین، بدترین و عجیب‌ترین فناوری‌ها و اتومبیل‌هایی که در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 معرفی شدند را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

نمایشگاه خودرو نیویورک 2018


جنسیس اسنتیا

نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

هر کسی که از مطالب روز علمی مطلع باشد، احتمالا این را می‌داند که ما در عصری زندگی می‌کنیم که در آن خودروسازان مشغول کار بر روی اتومبیل های خودران هستند تا شما داخل آن‌ها بشینید و تنها از مسیرتان لذت ببرید. اتومبیل های خودران بخشی مهمی از دنیای وسایل نقلیه هستند. با این اوصاف حال شاهد پرده برداری از خودرو مفهومی جنسیس اسنتیا ، یک خودرو تمام الکتریکی کانسپت با کاپوت و سقف شیشه‌ای یکپارچه بودیم. این نخستین خودرو جنسیس، برند لوکس کمپانی هیوندای است که در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 معرفی شد.

همکاری وایمو و جگوار

نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

جگوار با وایمو، شرکت جلوبرنده‌ی پروژه اتومبیل خودران گوگل به توافق رسیده تا بتوانیم تا 2 سال دیگر شاهد 20 هزار خودرو جگوار I-Pace در جاده‌ها باشیم. خودرو I-Pace با بهره‌وری از تکنولوژی خودران شرکت وایمو طراحی شده است و تا اواخر سال جاری میلادی آزمایش‌های نهایی پیش از تولید را به اتمام خواهد رساند و برای نخستین بار در ناوگان حمل و نقل خودران استفاده خواهد شد.

فناوری DriverFocus در سوبارو فارستر

نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

کمپانی سوبارو در نمایشگاه نیویورک امسال از نسل جدید خودرو سوبارو فارستر پرده برداری کرد. در کنار تمامی امکانات جدیدی که این محصول دریافت کرده است، باید به تجهیزات ایمنی آن اشاره کرد که در قالب پکیجی به نام EyeSight عرضه می‌شود. این پکیج شامل کروز کنترل تطبیقی، هشدار عبور از خطوط و کمک به رانندگی بین خطوط و همچنین سیستم ترمز خودکار پیش از تصادف می‌شود. اما مهم‌تر از همه این‌ها، سوبارو از فناوری جدیدی به نام DriverFocus در فارستر جدید خود پرده برداری کرده است. این فناوری قادر به تشخیص چهره‌ی راننده است تا بتواند هرگونه علائم خستگی و یا پرت بودن حواس وی را متوجه شود.

به ادعای سوبارو این فناوری برای نخستین بار است که در محصولات چنین سگمنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فناوری DriverFocus می‌تواند تا 5 راننده را تشخص داده و تنظیمات از پیش نصب شده آن‌ها برای جایگاه صندلی، تهویه هوا و سیستم اطلاع رسانی / سرگرمی را بارگذاری کند.
=

فولکس واگن اطلس تانوک

نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

تانوک ترکیبی از یک خودرو پیکاپ و SUV هفت نفره است. این خودرو در واقع ترکیبی از دو خودرو است که می‌تواند طیف وسیع‌تری از مشتریان بازار را جذب خود کند. طراحی داخل کابین این خودرو مفهومی کاملا از جنس آینده است. دو نمایشگر بزرگ بر روی داشبورد خودرو جلب توجه می‌کند و یک پیشرانه 3.6 لیتری 6 سیلندر نیز در زیر کاپوت آن جای گرفته است. چراغ‌های عقب و جلوی خودرو نیز متفاوت‌تر از هر خودرویی هستند که تا به حال دیده‌ایم.
=

تکنولوژی پروپایلوت نیسان

نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

آخرین نسل نیسان آلتیما که در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 معرفی شد دارای یک مهمان ناخوانده بود. دستیار پروپایلوت در واقع سیستم دستیار راننده نیمه مستقل کمپانی نیسان است. هرچند نیسان هنوز قیمت آلتیما جدید را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد قیمت پایه آن 20 هزار دلار باشد. این محصول در مقایسه با کادیلاک CT6 مجهز به تکنولوژی سوپر کروز (با قیمت 71.300 دلار) و تسلا مدل اس مجهز به تکنولوژی آتوپایلوت (با قیمت 77.500 دلار) می‌تواند بسیار جالب توجه باشد.

نکته حائز اهمیت اینجاست که تکنولوژی پروپایلوت نیسان می‌تواند ارائه کننده‌ی ظرفیت‌های دو رقیب گران قیمت‌تر خود باشد. پس مشتریانی با بودجه کمتر که توانایی خرید خودروهایی نظیر تسلا مدل اس را ندارند نیز قادر به بهره‌مندی از تکنولوژی رانندگی نیمه مستقل خواهند بود.
=

تکنولوژی سوپر کروز کادیلاک

نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

خودرو SUV جدید کادیلاک، مدل XT4 که در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 معرفی شد، به یک سیستم دستیار راننده بسیار پیشرفته به نام Super Cruise مجهز است. کادیلاک در خودرو CT6 V-Sport این سیستم را ارائه نخواهد کرد. این درحالیست که مدل V-Sport همواره گران قیمت‌تر و قدرتمندتر از سایر مدل‌های کادیلاک است.

تکنولوژی سوپر کروز کادیلاک را می‌توان رقیب قدرتمندی برای سیستم رانندگی خودکار تسلا دانست. راننده همچنان با استفاده از این قابلیت نیز باید همچنان پشت صندلی خود بنشیند و به خودرو مسلط باشد، چرا که هنوز این تکنولوژی به حالت نهایی درنیامده است. این سیستم به لطف سنسورهای متعدد دائم در حال چک کردن خودرو و شرایط آن است.
=

جگوار I-Pace

نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

تا بدین لحظه هیچ خودرو الکتریکی وجود نداشت که قادر به رقابت با خودرو ساخت تسلا باشد. اما امسال تسلا حالا یک رقیب شانه به شانه و سرسخت به نام جگوار I-Pace را پیدا کرده است. در ژنو ما با این خودرو مفهومی ملاقات کردیم. همانطور که گفته شد، حالا همگاری جگوار و وایمو برای تولید این خودرو SUV‌ نیز می‌تواند نگرانی‌های تسا را دو چندان کند.

ویدیو بهترین محصولات نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ماشینای ما و ماشینای اونا
    به افق خیره بشیم؟؟

  2. خداااا این جنسیسو چند سال پیش توی اسفالت دیدم باور نکردم ساختنش الان