آیا اسمارت فون هواوی پی 20 پرو همان گوشی موبایلی است که می‌خواهید؟ (نظرسنجی)

آیا اسمارت فون هواوی پی 20 پرو همان گوشی موبایلی است که می‌خواهید؟ (نظرسنجی)

چند روزی از معرفی و عرضه اسمارت فون هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) می‌گذرد. این موبایل جدید هواوی در کنار سایر پرچمداران سری P20 کمپانی چینی رونمایی شد. اما شما کدام مدل از جدیدترین گوشی های هواوی را می‌پسندید؟

اسمارت فون هواوی پی 20 را می‌توان تنها گوشی بازار با دوربین 40 مگاپیکسلی دانست؛ ویژگی بارزی که این محصول را از سایر رقبا متمایز کرده است. اگر مطلب ما تحت عنوان نمونه تصاویر دوربین هواوی پی 20 پرو را دیده باشید، خواهید فهمید که این موبایل حتی در شب نیز تصاویر بسیار زیبایی شکار می‌کند. یکی دیگر از نکات قابل توجه دوربین این گوشی موبایل، قابلیت زوم ترکیبی آن است. کاربر می‌تواند با استفاده از ترکیب سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با قدرت زوم 3 برابر با سنسور 40 مگاپیکسلی، در مجموع به بزرگ‌نمایی 5 برابری برسد.

در قاب جلو نیز دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی قرار داده شده که باز هم در نوع خود جالب توجه است. با این حال، اشکالاتی در فوکوس خودکار وجود دارد که امید است سازندگان توجه بیشتری به این قابلیت مهم در دوربین سلفی محصولات خود کنند.

اسمارت فون هواوی پی 20 پرو تنها یک دوربین نیست بلکه می‌توان آن را یک نمایشگر عالی نیز برشمرد. اگر بریدگی بالای صفحه نمایش را به عنوان یک نقص یا یک فضای بی‌استفاده فاکتور بگیریم، نمایشگر 6.1 اینچی و AMOLED این موبایل از کیفیت مطلوبی برخوردار است. مدل معمولی پرچمدار جدید هواوی، یعنی هواوی P20 نیز به یک نمایشگر 5.8 اینچی از نوع IPS LCD مجهز است که باز هم عملکردی رضایت‌بخش دارد. دوربین دوگانه آن نیز قطعا قابل تقدیر خواهد بود.

نتایج بنچمارک‌ها حاکی از آن است که اگرچه پردازنده کایرین 970 سریع‌ترین پردازنده جهان نیست، اما به اندازه‌ای سریع هست که بتوان از آن به نیکی یاد کرد. علاوه بر این، قطعا چیپست مجزای هوش مصنوعی در گوشی های جدید هواوی پی 20، تعریف شما از استفاده از گوشی هوشمند را دستخوش تغییر می‌کند. تجربه نشان داده که به‌کارگیری هوش مصنوعی در دوربین، تاثیر مثبتی بر عملکرد عکس‌های گرفته شده با آن خواهد داشت.

اسمارت فون هواوی پی 20 پرو قیمت بالایی دارد

هواوی پی 20 پرو حدود 900 یورو (معادل 1100 دلار آمریکا) قیمت دارد که برخلاف آنچه گفتیم، تنها گوشی 40 مگاپیکسلی بازار نیست! در کنار این محصول، هواوی از موبایل هواوی میت آر اس پورشه دیزاین (Huawei Mate RS Porsche Design) نیز پرده‌برداری کرد که همانند مدل پرو P20 به سنسوری 40 مگاپیکسلی مجهز است. در این مدل، خبری از بریدگی بالای نمایشگر نیست و سنسور اثر انگشت در دل صفحه نمایش قرار گرفته است. البته علاوه بر این سنسور، حسگری نیز در پشت دستگاه تعبیه شده که احتمالا وظیفه پشتیبانی از سنسور زیر نمایشگر را در مواقع مواجهه با مشکل بر عهده دارد. قیمت 1700 یورویی این گوشی (تقریبا معادل 2100 دلار آمریکا)، قطعا آن را به محصولی پرفروش برای کمپانی چینی تبدیل نخواهد کرد.

اما نظر شما درمورد پرچمداران جدید هواوی چیست؟ آیا قصد خرید هواوی پی 20 پرو دارید یا به همان مدل معمولی P20 بسنده خواهید کرد؟ شاید هم قصد دارید میت آر اس پورشه دیزاین را بخرید. در نظرسنجی امروز ما شرکت کنید و به گزینه مورد نظر رای دهید. در پایان نیز دیدگاهتان را در خصوص انتخاب خود در بخش نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. p20 pr0 عالیع ولی mate rs از اون بهتر😊⁦♥️⁩😍

  2. من اطلاعات پی 20آراس روخواندم از اون دومدل بالاتره حالا میگم چرا وضوح تصویر 14440در28880و538ppiاونم باصفحه نمایش amoledدرمقابل پی20 پرو وضوح تصویر1080در2244و428ppiباصفحه نمایشamoledولی درآخر پی20وضوح تصویر1080در2244و408ppiوصفحه نمایشLTPS IPSL LEDکه پایین تراز دومدل ونداشتن یک دو کمتر

  3. کی میگه جنس بنجل چینی .گوشی اپل رو 3 تا شرکته چینی قطعات شو تولید میکنند که با قطعات ژاپنی رقابت میکنند ایا معنیه مارک رقابتی را میفهمید وقتی پای رقابت وسط میاد هیچ شرکتی چینی نمیاد جنس درجه دو سه روی گوشیهاش بذاره چون به ضرره خودش تموم میشه اون هم روی گوشی که پرچمداره ومیخواد با شرکت سامسونگ واپل رقابت بکنه

  4. همیشه طرفدار هوواوی بودم و خواهم بود چون به نظرم ارزش اعتماد کردن رو داره

  5. هیچی از میت آر اس نمیدونم
    در نتیجه پی 20 رو ترجیح میدم

  6. این قیمت که زدین اشتباه هست برین سایت ebayتوامریکا الان فروشش شروع شده و880دلاره

  7. آشقال ترین و مزخرف ترین برند بنجل چینى ها در جهان همین هواوى هستش!!!

  8. نه . هواوی چینیه . جنس چینی غیر قابل اعتماده

  9. من به پی 20 رای دادم ولی از حق نگذریم در حال حاضر شاید واقعا گزینه مناسبی نباشه برا خرید

  10. من منتظر رونمایی میت 20 پرو هستم از هواوی ها و از دیگر گوشی ها مدل جدید پرچمدار Nokia و OnePlus 6/6 و Xiaomi Black Shark و HTC U12
    و امیدوارم تمام کمپانی هاامسال موفق بشن