رندرهای جدید اچ تی سی یو 12 منتشر شدند

رندرهای جدید اچ تی سی یو 12 قاب عقب و جلوی گوشی را نشان می‌دهند

رندرهای جدید اچ تی سی یو 12 (HTC U12) نشان می‌دهند کمپانی تایوانی قصد دارد پرچمدار آینده خود را به 4 دوربین مجهز کند. در ادامه، ضمن مشاهده عکس های اچ تی سی U12، برخی مشخصات فنی موبایل بعدی اچ تی سی را مرور خواهیم کرد.

این روزها شاهد رشد روزافزون تولید گوشی های موبایل با نمایشگری شبیه به آیفون ایکس اپل هستیم. اما به نظر می‌رسد اچ تی سی قصد سوار شدن بر این موج و استفاده از صفحه نمایش ناچ در پرچمدار سال 2018 خود را ندارد. به تازگی، تصاویری از رندرهای جدید اچ تی سی یو 12 منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد تایوانی‌ها طراحی قدیمی‌تری را در گوشی رده‌بالای خود به کار خواهند بست. در واقع، عکس های جدید اچ تی سی یو 12 گوشی موبایلی را نشان می‌دهند که برخلاف محصولاتی همچون هواوی P20 و هواوی P20 پرو، خبری از بریدگی بالای نمایشگردر آنها نیست.

رندرهای جدید اچ تی سی یو 12 منتشر شدند

این تصمیم کمپانی سازنده باعث خواهد شد که نسبت صفحه به بدنه اچ تی سی U12 کمتر از آیفون 10 باشد. قاب عقب گوشی از جنس شیشه خواهد بود که یادآور مدل قبل از آن، یعنی اچ تی سی U11 است. با این حال، تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد؛ برخلاف نسل پیش، گوشی جدید HTC به دوربین دوگانه در قسمت میانی قاب عقب مجهز است که فرم چینش لنزهای آن نیز به صورت افقی خواهد بود. در سمت چپ دوربین، سنسور فوکوس خودکار و در زیر دوربین، فلاش LED و حسگر اثر انگشت دایره‌ای‌شکل دیده می‌شود.

دوربین سلفی دوگانه در رندرهای جدید اچ تی سی یو 12

بر اساس آنچه در رندرهای جدید اچ تی سی یو 12 می‌بینیم، احتمالا خبری از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در این اسمارت فون رده‌بالا نخواهد بود؛ قابلیتی که امروزه در محصولاتی همچون ویوو X21 و هواوی میت RS به کار رفته است. دوربین سلفی اچ تی سی یو 12 نیز به دو لنز مجهز شده که انتظار می‌رود بتوان با آن عکس‌های سلفی پرتره با قابلیت بوکه گرفت. از دیگر ویژگی‌های احتمالی و مشخصات اچ تی سی یو 12 می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی +QHD با وضوح تصویر 1440 پیکسل اشاره کرد. در بخش سخت افزار نیز انتظار می‌رود شاهد استفاده از چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشیم. احتمالا دوربین دوگانه اصلی به سنسورهای 16 و 12 مگاپیکسلی مجهز می‌شوند و سنسورهای دوربین دوگانه سلفی نیز رزولوشن 12 و 8 مگاپسکلی خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گوشیهای خوبی میزنه انصافا👍

  2. بسه دیگه حوصلم سر رفت ورشکست شو خب

  3. گوشیش خوشگله ظاهرش ولی باطتنش نابودعه