نسخه قرمز آیفون 8

نسخه قرمز آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به زودی رونمایی می‌شود

نسخه قرمز آیفون 8 (Apple iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) به زودی رونمایی می‌شود. آیا علاقه‌مندان شانس خرید آیفون ایکس قرمز را هم خواهند داشت؟

نسخه قرمز آیفون 8 امروز معرفی می‌شود

نسخه قرمز آیفون که سال گذشته شاهد معرفی آن بودیم، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت و سبب شد بسیاری از کاربران خواستار عرضه پرچمداران اپل با رنگ‌های  دیگرشوند. اگرچه فعلا خبری از رنگ جدید نیست، اما “MacRumors” با مشاهده یادداشتی از “Virgin Mobile” می‌گوید امروز نسخه قرمز آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در تعامل با “Product Red” معرفی می‌شود. هرچند معلوم نیست که در کنار این دو گوشی، آیفون ایکس با رنگ قرمز هم معرفی خواهد شد یا نه.

“Product Red” گروه حامی مبارزه با HIV در آفریقاست که سال 2006 توسط “Bono” از گروه U2 و فعال “ONE Campaign” با نام “Bobby Shriver” تاسیس شده است. این شرکت با ارائه مجوز استفاده از نام خود به دیگر شرکت‌های خصوصی، کوشش‌ها برای مبارزه با HIV در هشت کشور آفریقایی غنا، کنیا، لسوتو، رواندا، سوازیلند، آفریقای جنوبی، تانزانیا و زامبیا را برجسته می‌کند. طی سال‌های اخیر، اپل چندین نسخه قرمز از کاورهای محافظ، آیپدها و آیپادهای خود را با این رنگ مخصوص عرضه کرده بود و سال گذشته نیز برای اولین بار، آیفون 7 را با این رنگ در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مثلا میخاد دلبری کنه ؟؟؟ ههه