عکس گوشی آنر 10

عکس گوشی آنر 10 از وجود نمایشگری با حاشیه‌های حداقلی خبر می‌دهد

عکس گوشی آنر 10 (Huawei Honor 10) در دنیای واقعی توسط منابع چینی منتشر شد. آیا در نهایت شاهد معرفی موبایلی با نمایشگر کاملا بدون حاشیه خواهیم بود؟

بعد از معرفی گوشی های خانواده P20، پرچمدار جدید هواوی از زیربرند آنر قرار است در تاریخ 19 آوریل (30 فروردین) رونمایی شود. پیش‌تر تصاویر مختلفی از این محصول جدید منتشر شده بود، اما جدیدترین عکس گوشی آنر 10 ، طراحی بخش پشتی و جلویی دستگاه را به تصویر می‌کشد.

جدیدترین عکس گوشی آنر 10 با اطلاعات قبلی هم‌خوانی ندارد

قاب پشتی میزبان سیستم دوربین دوگانه همراه با فلاش ال ای دی است. به نظر می‌رسد سازندگان به منظور جلب توجه جوان‌ترها، برای طراحی و ساخت این بخش از شیشه سه‌بعدی بهره برده‌اند. پیش‌تر نمونه چنین چیزی را در پوسترهای Honor 10 دیده بودیم، اما برای بخش جلویی، اطلاعات قبلی از وجود بریدگی بالای صفحه و دکمه هوم که اسکنر اثر انگشت هم در آن تعبیه شده بود، خبر می‌دادند.

مطابق با گزارش‌های قبلی، احتمالا مثل دو گوشی پی 20 و پی 20 پرو، از تراشه کایرین 970 برای پردازش اطلاعات در پرچمدار جدید آنر استفاده خواهد شد. همچنین سازندگان به صورت پیش‌فرض از اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری EMUI 8 بهره خواهند برد و ما باید در انتظار استاندارد IP67 به منظور مقاومت دستگاه در برابر آب و گرد و غبار نیز باشیم. نمایشگر 5.8 اینچی، 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی برای مدل گران‌تر، از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با مشخصات فنی هستند.

عکس گوشی آنر 10

همانند محصولات قبلی این شرکت، سازندگان باز هم قیمتی رقابتی را برای موبایل خود در نظر خواهند گرفت. بعد از عرضه آنر 10 در بازار داخلی، مدیران زمان عرضه جهانی این موبایل و قیمت آن را در رویداد 15 می (25 اردیبهشت) در شهر لندن اعلام خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. این عکس فیکه طرح اصلی بالاش مثله ایفون ایکسه

  2. هواوی فقط خوشگل مشکل میکنه بقیه ش مهم نیست

  3. به به این دیگه روی شیائومی هم کم کرد

  4. طرفند جدید هواوی برای چاپیدن مردم

  5. پس جای دوربین سلفیش کجاست با این صفحه نمایش بدون حاشیه؟