تلگرام

تلگرام قطعا تا 20 روز دیگر فیلتر می‌شود

تلگرام قطعا تا 20 روز آینده فیلتر خواهد شد. مجتبی ذوالنور، نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی از برگزاری جلسه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و زمان فیلترینگ Telegram خبر داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتشار یک توییت از جلسه مشترک با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حل مشکل پیام رسان‌ها و فیلتر شدن تلگرام در آینده نزدیک خبر داد. وی در توییت خود نوشت:

در جلسه با آذری جهرمی، وزیر محترم ارتباطات در کمیسیون مشترک امنیت و اقتصادی درباره پیام رسان‌ها مطرح شد: به طور قطع با توجه به ابعاد خسارات اسقرار (شدید) استفاده از تلگرام، در آینده نزدیک کمتر از 20 روز تلگرام فیلتر خواهد شد.

فیلترینگ تلگرام در دستور کار قرار گرفت

ذوالنور همچنین در مصاحبه‌ای اظهار کرد که در جلسه کمیسیون مشترک، صحبت‌هایی به صورت پراکنده پیرامون فیلترینگ تلگرام مطرح شد و ضمن تاکید بر تقویت پیام رسان های داخلی، بحث فیلترینگ Telegram هم در دستور کار قرار خواهد گرفت. وی افزود پیام رسان های داخلی پاسخگوی نیاز مردم و فعالان اقتصادی خواهند بود. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد که این جلسات ادامه خواهد داشت و جلسه امروز کمیسیون مشترک، اولین جلسه درباره تهدیدهای اقتصادی این پیام رسان روسی و عملکرد پیام رسان های داخلی بود.