مقاومت گلکسی اس 9 پلاس

تست مقاومت گلکسی اس 9 پلاس در برابر چاقو و چکش! (گجت تی وی)

تصور می‌کنید مقاومت گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) در برابر چکش و چاقو چه اندازه است؟ آیا دردانه سامسونگ از این آزمایش سخت جان سالم به در می‌برد؟ با گجت نیوز همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

کنگره جهانی موبایل بارسلون جایی بود که سامسونگ به صورت رسمی از محصولات سری گلکسی S9 با سخت افزاری به‌روز و قابلیت‌های نرم افزاری فراوان رونمایی کرد. این گوشی های هوشمند باز هم به نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display تجهیز شده‌اند و نسخه پلاس با نمایشگر بزرگتر 6.2 اینچی به دست کاربران می‌رسد.

اما سخت افزار قدرتمند تنها ویژگی این پرچمدار نیست، بلکه سامسونگ از پوشش محافظ گوریلا گلس 5 با 20 درصد ضخامت بیشتر نسبت به قبل و آلیاژ آلومینیوم سری 7000 برای فریم دستگاه استفاده کرده است تا مقاومت آن در برابر عناصر بیرونی افزایش پیدا کند. هرچند، همیشه کاربران کنجکاو بسیاری وجود دارند که می‌خواهند مقاومت پرچمداران را با شرایط و ابزار خود بسنجند. یکی از این ویدیوهای جذاب، شکنجه گلکسی S9 پلاس با چاقو و چکش است که در ادامه می‌توانید با زیرنویس اختصاصی گجت نیوز آن را تماشا کنید.

آزمایش مقاومت گلکسی اس 9 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. ها گوشی که نیست میخه خخخخخخخخخ

  2. اینا همش الکیه فقط تبلیغات هست با کوچکترین ضربه ال سی خورد میشه هر کسی خرید گلس پشت و رو بنداره فلز و شیشه هست اینا همش مسخره بازیه واسه شعار الکیه مقاوم هستن نه دیگه در برابر چکش خخخخخخخخ میله فولادی هم با چکش بزنی روش له میشه این که دیگه گوشیه والا اگه 0% جرات همچین کاریو داشته باشن مثل ایفون x که با کلت زد تو ال سی دس تعطیل فکر کرد ضد گلوله هست مقاوم هستن همگی نه که تا این حد

  3. واقعا چرا باید بیان با آرزوی هزاران جوان ایرانی این کارو بکنن؟
    پودر شد😐🔥

  4. انگار مقاومتش با S8 تقریبا یکیه

  5. ممنون بابت مطلب گرچه فک نکنم برا کسی مهم باشه مقاومت گلکسی در برابر چکس 😐

  6. با چاقو و چکش میفتن رو 1000 دلار پول ؟ حالا مقاوم نبود همچین

  7. اینا همش دروغ و حقه بازیه . با کوچکترین ضربه و سائیدگی ، خط و خش برمیداره . هر کی داره حتما محافظ گلس بذاره

  8. نمیدونم چرا همچین کاری میکنن با موبایلا حیفه بخدا

  9. عالی عملکرد ممنون از گجت نیوز

  10. خیلی ضعیف عمل کرد والا من همین تستو رو s8 دیده بودم که اون خیلی بهتر از این بود البته کلا گوشیایه سامسونگ گلسشون خیلی ضعیفه نمیدونم چرا مخصوصا این سری جدیدا که ایج شدن خیلی ضعیفن 😐😐😐😐😐