آیفون 8 پلاس قرمز

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز رسما توسط اپل معرفی شدند

اپل از آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز (iPhone 8 & iPhone 8 Plus Product Red Special Edition) رونمایی کرد. این‌بار اپل از رنگ مشکی به جای سفید در بخش جلویی آیفون های قرمز استفاده کرده است.

نسخه قرمز آیفون 7 که سال گذشته شاهد عرضه رسمی آن توسط اپل بودیم، با استقبال خوب کاربران رو به رو شد. حالا اهالی کوپرتینو از رنگ قرمز برای قاب پشتی شیشه‌ای و فریم آلومینیومی استفاده کرده‌اند تا ظاهر دستگاه یک‌دست باشد. به علاوه، رنگ مشکی در بخش جلویی جلوه خاصی به این گوشی می‌بخشد.

آیفون 8 پلاس قرمز

اگر منتظر آیفون ایکس قرمز هستید، احتمالا شما را ناامید خواهیم کرد. متاسفانه خبری از آیفون 10 با رنگ جدید نیست و در عوض، کاربران می‌توانند کاوری چرمی و قرمز رنگ با نام “Product Red Leather Folio” را خریداری کنند.

از آنجایی که شرکت “Product Red” یکی از گروه‌های حامی مبارزه با HIV در آفریقا است، میزان نامشخصی از همه خریدها به منظور مبارزه با این بیماری در اختیار “Global Funds” قرار خواهد گرفت. اپل ادعا می‌کند طی سال‌های اخیر، بیش از 160 میلیون دلار را از طریق عرضه و فروش دستگاه‌های “Product Red” به “Global Funds” اهدا کرده است.

زمان عرضه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز

نسخه قرمز آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از تاریخ 13 آوریل (24 فروردین) و کاور قرمز آیفون ایکس از فردا در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.