عکس ال جی جی 7 تینکیو

عکس ال جی جی 7 تینکیو رنگ‌بندی و طراحی این گوشی را مشخص می‌کند

عکس ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) منتشر شد. این تصویر که به نظر می‌رسد رندر رسمی LG باشد، طراحی نهایی و رنگ‌بندی پرچمدار آینده کره‌ای‌ها را تایید می‌کند.

مدت زمان زیادی از معرفی آخرین پرچمدار ال جی می‌گذرد و به نظر می‌رسد این کمپانی محبوب قصد دارد با یک محصول متفاوت، رقابت با سایر سازندگان را از سر گیرد. در حالی که منابع مختلف از لغو شدن توسعه گوشی G7 خبر می‌دادند، ولی این روزها شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات متعددی از این موبایل پرچمدار هستیم. اخیرا نیز یکی از منابع قابل اعتماد با انتشار عکس ال جی جی 7 تینکیو ، اطلاعات جالبی را فاش کرده است.

عکس ال جی جی 7 تینکیو وجود ناچ را تایید می‌کند

به نظر می‌رسد باز هم گزینه‌های متعددی پیش روی کاربران قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند این موبایل جدید را در رنگ‌های مشکی (Aurora Black)، خاکستری (Platinum Grey)، آبی مراکشی (Moroccan Blue)، آبی مراکشی مات (Moroccan Blue Matte) و همین‌طور “Raspberry Rose” خریداری کنند.

در رابطه با طراحی، به نظر می‌رسد ال جی با پیروی از سازندگانی همچون اپل و هواوی، از ناچ در بخش بالایی دستگاه استفاده خواهد کرد تا کاهش بیشتر حاشیه‌ها امکان‌پذیر باشد. در بخش پشتی نیز دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت با آرایشی عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت این گوشی در دست نیست، اما روی صفحه تاریخ 30 می (9 خرداد) دیده می‌شود. آیا پیش از آغاز تابستان شانس ملاقات با این گوشی را خواهیم داشت؟

عکس ال جی جی 7 تینکیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مشکی و آبیش از همه خوشگلتره

  2. پنج تا رنگ مختلف بابا دمش گرم