ال جی جی 7 تینکیو

زمان معرفی ال جی جی 7 تینکیو رسما اعلام شد

کمپانی ال جی رسما زمان معرفی ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) پرچمدار جدید خانواده G خود را اعلام کرد. این گوشی همانند آیفون ایکس به یک نمایشگر تمام صفحه ناچ مجهز شده است.

ال جی الکترونیکس رسما نام پرچمدار آینده خودش، ال جی جی 7 تینکیو را تایید کرده است. این شرکت همچنین در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده است که قصد دارد از گوشی جدید خود، 3 می (13 اردیبهشت ماه) در شهر‌های سئول و نیویورک پرده برداری کند. پسوند “ThinQ” که برای نخستین بار در گوشی V30S ThinQ مورد استفاده قرار گرفت، به تکنولوژی هوش مصنوعی برای تجربیات سرگرم کننده بیشتر اشاره دارد.

هوش مصنوعی پیشرفته ال جی جی 7 تینکیو

گوشی ال جی وی 30 اس تینکیو در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا بود که معرفی شد. قابلیت‌های هوش مصنوعی را می‌توان در حالت‌های مختلف تشخیص صحنه در دوربین گوشی، فرامین صوتی بیشتر برای دستیار گوگل و برخی از اپلیکیشن های از پیش نصب شده مبتنی بر هوش مصنوعی مشاهده کرد. در همین حال گوشی ال جی جی 7 تینکیو در مقایسه با نسل گذشته خود با عملکرد بهتر سخت افزاری همراه خواهد بود. قابلیت‌های هوش مصنوعی آن نیز به مراتب نسبت به سایر دستگاه‌ها یک سر و گردن پیشرفته‌تر است.

ال جی جی 7 تینکیو

در بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشر شده، آقای Ha Jeong-wook مدیر شرکت ال جی الکترونیکس اشاره کرده است که گوشی های هوشمند بر روی عرضه در بازار متمرکز هستند، پس کمپانی کره‌ای ال جی نیز تصمیم گرفته است تا در واقع راه حل‌هایی برای چگونگی دسترسی ساده‌تر و خریداری توسط کاربران را عملی کند.

گوشی ال جی جی 7 تینکیو قرار است در دو شهر نیویورک و سئول معرفی شود. از آنجایی که 13 ساعت بین این دو مکان اختلاف زمانی وجود دارد، احتمالا این مراسم به وقت آمریکا 12 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. از مهم‌ترین مشخصات این گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون 845 در زیر قاب آن، دوربین دوگانه پشتی پیشرفته‌تر از نسل پیش و نمایشگر تمام صفحه به سبک ناچ اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. براووووو کلا گوشى هاى ساخت کشور ( کره ) چه سامسونگ و چه ال جى از لحاظ کیفیت و سخت افزار عالى و عمر بسیار طولانى دارن واقعا لایک دارن این کره اى هااااااااااااااا
    🙂

  2. الجی عجب سرو دستی شکسته

  3. نوار بالاش خرابش کرده