سرورستاپ نسل جدید سرویس های میزبانی سایت های وردپرسی

معرفی نسل جدید سرویس های میزبانی سایت های وردپرسی

سرورستاپ در راستای ایجاد خدمات حرفه‌ای میزبانی وب، اقدام به راه‌اندازی زیرساختی هوشمند با عنوان نیترو به منظور میزبانی هرچه بهتر سایت‌ها نموده است. به همین منظور در سال 96 اولین زیرساخت نیترو، ویژه میزبانی اختصاصی سایت های وردپرسی را ارائه نموده است.

وردپرس، بی شک محبوب‌ترین سایت ساز در جهان است و با پیشرفت آن نیاز به استفاده از سرویس مناسب برای میزبانی سایت های وردپرسی می‌باشد. سرورستاپ با بهینه‌سازی سرورها برای استفاده از وردپرس سعی نموده تا بهترین زیرساخت با کیفیت بالا را برای میزبانی سایت های وردپرسی ارائه دهد.

سرویس میزبانی وردپرس نیترو در سرورستاپ به دو شکل اشتراکی و اختصاصی قابل پیاده‌سازی می‌باشد که با توجه به میزان بازدید، پیشرفت، هدف میزبانی سایت و یا درخواست مشتری می‌توان از سرویس نیترو اشتراکی یا اختصاصی استفاده نمود. در حقیقت سرویس میزبانی نیترو، زیرساختی پیشرفته‌تر نسبت به هاست وردپرس معمولی است که با استفاده از چندین راهکار متفاوت و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین میزبانی وب سایت، پیاده‌سازی و ارائه می‌شود.

هاست وردپرس نیترو اغلب برای سایت‌های پربازدید استفاده می‌شود زیرا تنظیمات به کار رفته در این زیرساخت به گونه‌ای است که هرچه میزان بازدید سایت بیشتر باشد سرعت و کیفیت پاسخ گویی به درخواست‌ها بهتر خواهد بود. در ادامه ویژگی های هاست وردپرس نیترو سرورستاپ را به اختصار بیان خواهیم کرد.

زیرساخت

زیرساخت سرویس نیترو بر پایه جدیدترین و به‌روزترین متدهای میزبانی وب در جهان می‌باشد. استفاده از بهترین سرورهای روز دنیا با به‌روزترین سخت‌افزار همراه با بهره‌گیری از پیکربندی لایه‌ای از دیگر ویژگی‌های این زیر ساخت منحصربه‌فرد می‌باشد. همچنین مدیریت منابع به صورت هوشمند و توزیع شده باعث شده است تا بتوانیم حداکثر پایداری را برای این زیرساخت به ارمغان آوریم.

وب سرور

در زیرساخت میزبانی وردپرس نیترو به منظور مدیریت هرچه بهتر درخواست‌ها، افزایش سطح کارایی و عملکرد، پاسخ‌گویی سریع‌تر ، وب سرورها به صورت اختصاصی کانفیگ شده‌اند تا بهترین سطح پایداری و کارایی در این قسمت فراهم شود. مدیریت پاسخ گویی به درخواست‌ها به صورت هوشمند کنترل می‌شود و بدین ترتیب بالاترین سرعت پاسخ گویی به سایت خود را تجربه خواهید کرد.

با استفاده از هاست وردپرس نیترو دیگر نگران پارامترهای سرعت بارگزاری سایت مانند TTFB ،response time ، load time و سایر پارامترهای موثر در سرعت بارگزاری نخواهید بود.

دیتابیس

سرورهای دیتابیس با استفاده از منابع مستقل و سخت افزار اختصاصی برای پاسخ گویی به درخواست‌ها به گونه‌ای بهینه‌سازی شده‌اند تا بالاترین کارایی برای افزایش سرعت پردازش اطلاعات دیتابیس فراهم شود. کاهش تاخیر در پاسخ گویی و امکان پردازش‌های بیشتر در زمان کمتر از جمله ویژگی‌های این زیر ساخت می‌باشد. با این لایه از زیرساخت نیترو، نگرانی شما از کند بودن سایت به علت کوئری‌های دیتابیس برای همیشه رفع خواهد شد. از طرف دیگر، به طور پیوسته کوئری‌های مربوط به دیتابیس مانیتور شده و در صورت مشاهده کوئری‌های زمان‌بر اطلاع‌رسانی به کاربر انجام خواهد شد و در صورت نیاز کارشناسان ما به منظور بهینه‌سازی آنها با شما در ارتباط خواهند بود.

تنظمیات امنیتی و فایروال

فایروال به صورت کانفیگ شده و هوشمند، ترافیک دریافتی را پالایش و انواع حملات متداول را کنترل و دفع می‌کند. تنظیمات پیشرفته انجام شده توسط سرورستاپ در سطح فایروال، لایه دفاعی کاملی را جهت ایجاد امنیت در سطح بسیار بالا برای سایت شما به ارمغان می آورد. راهکارهای جلوگیری و دفع انواع حملات DDOS ، ‌Brute Force ، Smurf Attack ، SYN flood و … از جمله قابلیت‌هایی است که در فایروال سرویس نیترو مورد استفاده قرار گرفته است.

از دیگر  ویژگی‌های این سرویس می‌توان استفاده از کنترل پنل قدرتمند cPanel، ترافیک نامحدود، استفاده از DNS سرورهای مجزا و توزیع شده، بک آپ گیری منظم روزانه از دیتابیس و هفتگی از تمامی داده‌ها، مانیتورینگ 24 ساعته، امنیت و پایداری داده‌ها، دسترسی همیشگی و استفاده از هاردهای بسیار پرسرعت NVME و تکنولوژی Raid اشاره نمود.

سرورستاپ با شعار «تجربه یک مسیر متفاوت» سعی بر ایجاد و ارائه سرویس‌هایی متفاوت با آنچه تا به امروز تجربه کرده‌اید را دارد.

هم اکنون می‌توانید کسب و کار آنلاین وردپرسی خود را با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت در سرورستاپ میزبانی نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سرویس‌هاشون واقعا قوی و پایدار هست.

  2. سلام

    من از سرویس های نیترو سرورستاپ استفاده کردم. واقعا کارشون درسته. زیرساخت خیلی خوبی روبرای میزبانی سایت ها راه اندازی کردن.
    شاید بالاخره شاهد وجود یک سرویس دهنده وب واقعا حرفه ای در ایران باشیم.

    براشون آرزوی موفقیت میکنم.

  3. من با همون قلبی راحت ترم