گوشی هواوی نوا 3 ای

گوشی هواوی نوا 3 ای از هفته آینده به بازار ایران می‌آید

گوشی هواوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3e) با صفحه نمایش FullView 2.0 و قابلیت‌های کم‌نظیر از هفته آینده وارد بازار ایران می‌شود. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها، قیمت و زمان عرضه این گوشی میان رده می‌پردازیم.

هواوی گوشی نوا 3 ای (Huawei Nova 3e) را با طراحی متفاوت و ویژگی‌های جالب توجه با قیمتی رقابتی به بازار ایران به زودی عرضه می‌کند. در طراحی متفاوت این گوشی که به صورت خاص نسل جوان و کاربرانی که آخرین روندهای طراحی گوشی را در دنیا دنبال می‌کنند مد نظر قرار گرفته‌اند. هواوی نوا 3 ای با ویژگی‌هایی چون صفحه نمایش FullView 2.0، آخرین نسخه سیستم عامل اندروید و رابط کاربری هواوی یعنی EMUI 8.0، دوربین با لنز دوگانه در قسمت پشت و همچنین الگوریتم‌های جدید زیباسازی چهره و عکس، تجربه کاربری متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی هواوی نوا 3 ای

طراحی زیبا و متفاوت با صفحه نمایشی با کیفیت عالی

طراحی گوشی هواوی نوا 3 ای که در گوشی های هواوی یک گوشی میان رده محسوب می‌شود، به مانند گوشی های پرچمدار بازار صورت گرفته و حتی نسبت به برخی رقبا با طراحی مشابه، به شکل بهینه‌تری انجام شده است. هواوی یک ناچ بسیار کوچک را در بالای مانیتور این گوشی برای دوربین سلفی، اسپیکر و تعبیه سنسورهای لازم با طراحی حداقلی پیش بینی کرده است که در مقایسه با اندازه ناچ گوشی های پرچمداری مانند آیفون 10، از اندازه‌ای نزدیک به نصف آنها بهره می‌برد.

صفحه نمایش FullView 2.0 این گوشی از نوع تمام صفحه با حاشیه‌هایی بسیار نازک در اطراف بدنه و اندازه 5.84 اینچ است که می‌تواند تصاویر را با نسبت 19:9 و رزولوشن +FHD نمایش دهد. این صفحه نمایش که در واقع یک صفحه نمایش رتینا HD است از تراکم 432 پیکسل در هر اینچ مربع بهره می‌برد و با ضریب کنتراست 1500:1 تصاویر شفافی را به نمایش می‌گذارد. همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی، نه تنها نسبت به گوشی های میان رده سایر برندها، بلکه در مقایسه با برخی از پرچمداران بازار نیز بالاتر است که این امر ارزش دو چندانی به این گوشی در حوزه تجربه کاربری می‌دهد.

شیشه روی صفحه نمایش در این گوشی از نوع 2.5D بوده و با گوشه‌های خم خورده علاوه بر زیبایی بیشتر، موجب می‌شود در دست گرفتن این گوشی بسیار دلپذیر باشد. در قسمت پشت گوشی این گوشی هم هواوی از شیشه مقاوم با حالت آینه‌ای با انعکاس نور چشم‌نواز بهره گرفته است. گوشی هواوی نوا 3 ای در رنگ‌های مشکی و آبی به بازار ایران عرضه خواهد شد.

تجربه عکاسی بی نظیر

گوشی هواوی نوا 3 ای به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در قسمت جلو (در برخی کشورها با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی عرضه می‌شود) و دوربین با لنز دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی برای عکاسی مجهز شده است. دوربین‌های این گوشی به جزئیات و نور محیط و همچنین رنگ‌های صحنه بسیار حساس هستند و با دقت بالای خود قادر به ثبت لحظات شما به بهترین نحو می باشند. الگوریتم زیباسازی چهره در کنار حالت بوکه بهینه شده برای محو کردن پس زمینه به دوربین اصلی هواوی نوا 3 ای با لنز دوگانه خود این امکان را داده که عکس‌های پرتره بسیار حرفه‌ای در اختیار کاربران خود قرار دهد.

دوربین سلفی هوشمند این گوشی با توجه به امکان ثبت جزئیات 96 نقطه مهم در صورت سوژه‌ها قادر است سلفی‌هایی بی نقص و عالی ثبت کند. عکاسی در محیط‌های تاریک همیشه درد سر زیادی برای کاربران ایجاد می‌کند چرا که عکس در نور کم از کیفیت کافی برخودار نیستند ولی هواوی در نوا 3 ای از تکنولوژی پردازش نوری جدید بهره گرفته که تاثیر نور منابع مختلف محیط را، هر چقدر هم که کم باشند، روی سوژه‌ها به شکل بهنیه در نظر بگیرد و این امر موجب شده نسبت سیگنال به نویز یا SNR در دوربین این گوشی 300 درصد کاهش یابد که نتیجه آن ثبت عکس‌هایی شفاف حتی در محیط‌های کم نور است.

گوشی هواوی نوا 3 ای

AR یا واقعیت افزوده در دوربین سلفی گوشی هواوی نوا 3 ای به شکل جذاب و هوشمندی طراحی شده است. این دوربین با هوشمندی مثال‌زدنی خود قادر است افکت‌های جالب و متعددی را مانند قلب‌های فانتزی، دندان، چشم و گوش های خنده دار و … روی صورت سوژه‌ها در هنگام عکاسی قرار دهد. به علاوه این دوربین قادر است سوژه را از پس زمینه جدا کند و پس زمینه‌های ثابت یا متحرک متعددی را که از قبل در این گوشی قرار گرفته در پس زمینه عکس‌های سلفی قرار دهد.

بازده قدرتمند

رابط کاربری EMUI 8.0 با هوشمندی خود از سیستم عامل و سخت افزار این گوشی بهره حداکثری را گرفته تا تجربه کاربری روان و کاملی را در اختیار کاربران گوشی هواوی نوا 3 ای قرار دهد. این رابط کاربری همچنین عادت‌های رایج کاربر گوشی را یاد می‌گیرد و بر مبنای آنها به شکل هوشمندانه نیاز کاربران در هر زمان را پیش‌بینی و منابع لازم را به آنها به شکل بهینه تخصیص می‌دهد. این گوشی از 4 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. تکنولوژی شارژ سریع و ایمن (با 15 لایه امنیتی برای حفاظت کاربران) که موجب 30 درصد صرفه‌جویی در زمان شارژ می‌شود هم در این گوشی پیش‌بینی شده است.

آخرین نسخه الگوریتم اختصاصی هواوی برای بهینه‌سازی صدا یعنی HISTEN نسخه 4.0 هم در این گوشی برای ایجاد افکت‌های سه بعدی و بهبود کیفیت صدا در هنگام گوش کردن به موسیقی در هواوی نوا 3 ای پیش‌بینی شده است. به علاوه لازم به ذکر است این گوشی با وجود امکاناتی چون سنسور اثر انگشت و همچنین امکان تشخیص چهره کاربر خود یا Face Unlock از امنیت بالایی برخوردار است.

قیمت و زمان عرضه گوشی هواوی نوا 3 ای

هواوی گوشی نوا 3 ای را با قیمت رقابتی 320 دلار در بازار ایران از روز پنج شنبه، 30 فروردین‌ماه عرضه می‌کند. پیش فروش آنلاین این گوشی هم در دیجی کالا در هفته پیش رو، پیش از عرضه رسمی آن به بازار، آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. فکر کنم اولین گوشی میان رده ای باشه که از ناچ استفاده میکنه