گوشی شیائومی می 7 در دنیای واقعی

انتشار عکس‌های جدید گوشی شیائومی می 7 در دنیای واقعی

عکس‌های جدیدی از گوشی شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) به انتشار رسیده که حاوی نکات مهمی در مورد طراحی این گوشی است. همچنین مشخصات پرچمدار جدید شیائومی نیز حالا بر کسی پوشیده نیست که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

در گزارش‌های اخیر ما اعلام کرده بودیم که در حال حاضر شرکت شیائومی تنها نسخه‌ی مجهز به رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی گوشی پرچمدار شیائومی می 6 را به فروش می‌رساند و دیگر عرضه‌ی مدل گران قیمت‌تر آن همراه با رم 6 + حافظه 64 گیگابایتی و رم 8 + حافظه 128 گیگابایتی را متوقف کرده است. همین اتفاق برای آغاز شایعات جدیدی در مورد نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی شیائومی می 7 کافی است. حال تصاویر جدیدی در اینترنت به انتشار رسیده است که گوشی پرچمدار Mi 7 را در دنیای واقعی به نمایش گذاشته و برخی از ویژگی‌های آن را نیز افشا می‌کند.

گوشی شیائومی می 7 در دنیای واقعی

این تصاویر جدید که از گوشی شیائومی می 7 به انتشار رسیده، نشان دهنده‌ی رنگ سفید گوشی مذکور است. به دور گوشی نیز یک فریم آلومینیومی پیچیده است. در قسمت زیری ما می‌توانیم یک اسپیکر را مشاهده که در کنار آن درگاه USB نوع C و یک میکروفون نیز تعبیه شده است. دو خط آنتن نیز در دو سمت چپ و راست فریم آلومینیومی گوشی به وضوح نمایان هستند.

این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که گوشی شیائومی Mi 7 برخلاف نسل پیشین خودش فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. در تصویری که گوشی را از بغل نشان می‌دهد نیز ما می‌توانیم کلیدهای پاور و تنظیم صدا را مشاهده کنیم. این تصویر همچنین نگاه اجمالی به پشت گوشی را به ارمغان میاورد که به نظر، دوربین دوگانه عمودی نمایان است. اینگونه به نظر می‌رسد که یک فلاش LED نیز بین دو لنز دوربین جای گرفته باشد.

گوشی شیائومی می 7 در دنیای واقعی

در سمت چپ گوشی نیز ما شاهد حضور تنها یک اسلات مخصوص سیم کارت خواهیم بود. متاسفانی هیچ تصویری وجود ندارد که قاب جلویی شیائومی Mi 7 را به ما نشان دهد، اما شایعات و اخبار به دست آمده ادعا می‌کنند که پرچمدار جدید غول چینی از یک نمایشگر ناچ استایل، مشابه آیفون ایکس اپل بهره‌مند خواهد بود.

گوشی شیائومی می 7 در دنیای واقعی

مشخصات گوشی گوشی شیائومی می 7

بر اساس شایعات به دست آمده، گوشی شیائومی می 7 دومین محصول این کمپانی است که همراه با یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی، قادر به پشتیبانی از شارژ بیسیم است. همچنین نیازی به گفتن ندارد که چیپست قدرتبخش زیر قاب گوشی نیز اسنپدراگون 845 است. بعید به نظر می‌رسد ظرفیت رم این گوشی فراتر از 6 گیگابایت باشد. علاوه بر این شایعات خبر از تجهیز این گوشی به تکنولوژی تشخیص چهره سه بعدی می‌دهند.

Lei Jun مدیرعامل شیائومی پیشتر به این نکته اشاره کرده بود که گوشی Mi 7 به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد شد. با این حال گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که احتمالا این محصول دارای یک نسخه فاقد اسکنر زیر صفحه نیز باشد. مدل کوچک‌تر به یک نمایشگر 5.65 اینچی فاقد این اسکنر و همانطور که در بالا گفته شد یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز خواهد بود، در حالی که مدل اصلی از یک نمایشگر 6.1 اینچی، باتری بزرگ‌تر 4000 میلی‌آمپر ساعتی و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ااااااخ دو برند بنجل چینى ها شیائومى و هواوى واقعا هر دوشون مزخرف هستن!!!

  2. از گوشی های چینی چه انتظاری دارید

  3. حیف چینیه وگرنه حرف نداره