رندرهای گوشی بلک بری آتنا

گوشی بلک بری آتنا با دوربین دوگانه و کیبورد فیزیکی در راه است

رندرهایی از یک گوشی برند بلک بری به انتشار رسیده است که براساس شایعات، بلک بری آتنا (BlackBerry Athena) نام دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر گوشی جدید بلک بری و TCL‌ را همراه با نخستین جزئیات آن مشاهده کنید.

برند بلک بری هم اکنون تحت لیسانس TCL است و این کمپانی چینی گوشی های هوشمند برند بلک بری را تولید و روانه بازار می‌کند. سال گذشته ما شاهد تولد دوباره‌ی گوشی های هوشمند مجهز به کیبورد QWERTY همراه با گوشی بلک بری کی وان بودیم. ظاهرا این گوشی موفق به افزایش فروش محصولات بلک بری در بازار شده و لقب یک «محصول پرفروش» را از ناظران بازار دریافت کرده است.

حال رندرهای چدیدی در سایت اداره مالکیت معنوی چین (SIPO) به انتشار رسیده که یک گوشی بلک بری با دوربین دوگانه پشتی و کیبورد فیزیکی QWERTY را به تصویر می‌کشد. گفته می‌شود این گوشی جدید احتمالا بلک بری آتنا نام خواهد داشت.

رندرهای گوشی بلک بری آتنا

بلک بری آتنا اولین گوشی بلک بری با دوربین دوگانه

بلک بری آتنا به نظر از فرمول موفقیت آمیز گوشی بلک بری کی وان استفاده خواهد کرد. دوربین دوگانه پشتی همراه با فلاش LED نیز برای نخستین بار همراه این گوشی است که در دیوایس‌های کمپانی بلک بری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کلید اصلی که اسکنر اثر انگشت نیز زیر آن تعبیه شده، به جای سمت چپ (در کی وان)، حالا درست در وسط صفحه کلید جای گرفته است.

قاب جلویی گوشی بلک بری آتنا بیانگر نسبت ابعاد 3:2 نمایشگر این گوشی است که کلیدهای ناوبری اندروید را نیز در زیر آن خواهیم دید. صفحه کلید فیزیکی تعبیه شده در زیر آن نیز ساده و جذاب به نظر می‌رسد. با توجه به رندرهای منتشر شده، در زیر قاب یک درگاه USB نوع C و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز به چشم می‌خورد. بر روی قاب جلویی گوشی یک دوربین سلفی به چشم می‌خورد، در حالی که به نظر جنس قاب پشتی که یک لوگو بلک بری بر روی آن حک شده، از یک نوع پلاستیک مقاوم است. این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که توسط رندرهای گوشی بلک بری آتنا به دست آمده است. مطمئنا طی هفته‌های آینده شاهد درز اطلاعات بیشتری از گوشی جدید بلک بری و TCL‌ خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چه گوشی مسخره ای زده

  2. با این که قیافش قدیمیه ولی بازم خوشگله