گوشی وان پلاس 6

تصویر تبلیغاتی عجیب و غریبی از گوشی وان پلاس 6 منتشر شد

شرکت وان پلاس تیزر جدید و عجیبی از گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) را منتشر کرده است. در این تیزر منحصر به فرد، دو نسل گوشی های وان پلاس را می‌توان در یک قاب، آن هم با حالتی عجیب و غریب دید.

کمپانی وان پلاس چند روزی است که انتشار تصاویر تبلیغاتی پرچمدار آینده‌ی خود، گوشی وان پلاس 6 را آغاز کرده است. شب گذشته، عکس تبلیغاتی جدی دیگری از این گوشی منتشر شد که در آن پرچمدار کنونی این شرکت،‌ رخ بیشتری از نسل آینده‌اش به ما می‌دهد.

در تصویر تبلیغات جدیدی به انتشار رسیده شما قاب پشتی وان پلاس 5 تی ، پرچمدا فعلی شرکت وان پلاس را می‌بینید، اما ظاهرا گوشی وان پلاس 6 درست در زیر این گوشی قرار گرفته است. و ما این شانس را داریم تا تنها سمت چپ پرچمدار جدید وان پلاس را ببینیم. گرچه این تصویر تبلیغاتی عجیب و غریب اطلاعات بسیار کمی از گوشی وان پلاس 6 را به ما می‌دهد، اما اگر کمی با دقت‌ نگاه کنید می‌توانید خطوط آنتن را بر روی فریم فلزی گوشی ببینید که به پشت گوشی راه نیافته است.

عکس تبلیغاتی گوشی وان پلاس 6

این می‌تواند به ما نشان دهد که وان پلاس جدید دارای یک قاب پشتی شیشه‌ای، همانند دیگر گوشی های پرچمدار یکی دو سال اخیر است. ما چند روز پیش به لطف عکسی که منتشر شده بود، مطلع شدیم که گوشی وان پلاس 6 به یک نمایشگر ناچ استایل همانند آیفون ایکس اپل مجهز خواهد شد.

گوشی وان پلاس 6 فاقد دکمه اسلایدر کناری

نکته جالب توجه اینجاست،‌ دکمه اسلایدر کناری که مدت‌هاست جزو المان‌های اصلی طراحی وان پلاس محسوب می‌شود دیگر در این گوشی دیده نمی‌شود و به نظر از روی آن حذف شده است، یا آنکه در مقایسه با وان پلاس 5 تی به مکان دیگری منتقل شده و یک اسلات سیم کارت جایش را گرفته است.

با توجه به تصویر متشر شده، به نظر می‌رسد گوشی وان پلاس 6 کمی عریض‌تر از نسل پیشین خودش است، اما از لحاظ قدی ظاهرا با یکدیگر یکسان هستند. گرچه ما نمی‌توانیم با اطمینان این صحبت‌ها را تایید کنیم، چرا که صحنه‌‌ی عکس بسیار تاریک است و جزئیات واضح نیستند.

ما با در نظر گرفتن این تصویر تبلیغاتی می‌توانیم حدس بزنیم که وان پلاس می‌خواهد طی هفته‌های اخیر و تا زمان رونمایی رسمی از گوشی جدید خود، متفاوت از سایر رقبا ظاهر شده و تیزرهای تبلیغاتی منحصر به فردی را به نمایش بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*