خودروهای دامای

خودروهای دامای توسط شرکت یاران خودرو اروند وارد بازار می‌شوند + قیمت احتمالی

خودروهای دامای ایکس 5 (Domy X5) و دامای ایکس 7 (Domy X7) به زودی توسط شرکت یاران خودرو اروند وارد بازار ایران می‌شود. در ادامه با مشخصات و قیمت احتمالی این خودروهای چینی آشنا خواهیم شد.

شرکت یاران خودرو اروند به عنوان نماینده رسمی برند Domy در ایران معرفی شد و مجوز واردات خودروهای این شرکت چینی را دریافت کرد. قرار است در آینده نزدیک پیش فروش خودروهای دامای در ایران آغاز شود و به همین بهانه قصد داریم مشخصات و قیمت احتمالی دو مدل X5 و X7 را بررسی کنیم.

مشخصات و قیمت حدودی خودروهای دامای

دامای یا دومای، یک خودروساز چینی با مشارکت زوتی است که مدت زیادی از فعالیت آن نمی‌گذرد. خودروهای این برند در اواخر سال گذشته به صورت رسمی در ایران معرفی شدند و قرار است دو مدل ایکس 5 و ایکس 7 در ابتدای کار در بازار کشورمان عرضه شوند. دامای ایکس 5 یک کراس اوور کوچک شهری است. این خودروی تک دیفرانسیل به پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 195 نیوتن‌متر مجهز شده و امکانات رفاهی مناسبی نیز دارد. قیمت این کراس اوور چینی در حدود 120 تا 140 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

خودروهای دامای

دامای ایکس 7 نیز کراس اوور بزرگ‌تری نسبت به ایکس 5 است و به پیشرانه 2 لیتری توربو با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن‌متر در کنار گیربکس 6 سرعته اتوماتیک مجهز شده است. پیش‌بینی می‌شود این خودرو نیز با قیمت حدود 200 میلیون تومان روانه بازار کشورمان شود و این شکل قیمت‌گذاری، کار را برای این خودروهای تازه‌وارد سخت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیافه ماشین خیلی شبیه لندرور ایووک هستش