گوشی ال جی جی 7 تینکیو

گوشی ال جی جی 7 تینکیو با قابلیت جدید “SuperPixel” ارائه می‌شود

اطلاعاتی تازه از گوشی ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) و قابلیت‌های آن منتشر شد. پشتیبانی این تلفن هوشمند از هوش مصنوعی سبب افزایش تعامل کاربران با دستگاه می‌شود.

در حالی که پیش‌تر رندرهای پرچمدار آینده ال جی همراه با مشخصات فنی احتمالی آن در اختیارمان قرار گرفته بود، حالا اطلاعاتی جدید از G7 منتشر شده که بدون شک برای علاقه‌مندان جذاب است.

گوشی ال جی جی 7 تینکیو با دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی عرضه می‌شود

دوربین دوگانه پشتی متشکل از دو سنسور 16 مگاپیکسلی است که یکی از آنها رنگی و با لنز f/1.6 توسعه پیدا کرده و دیگری با لنز عریض 107 درجه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کرده بودیم، هوش مصنوعی به دستگاه در شناسایی سوژه‌های مختلف در منظره‌یاب کمک کرده و ضمن دریافت نور موجود، تنظیمات دوربین را به صورت خودکار تنظیم می‌کند و پیشنهادهای لازم را هم ارائه می‌دهد. همچنین ال جی قابلیتی به نام “SuperPixel” را نیز معرفی خواهد کرد. این ویژگی به پیکسل‌های مجاور اجازه می‌دهد به منظور ثبت تصاویر بهتر در محیط‌های تاریک، با یکدیگر ترکیب شوند.

هوش مصنوعی قابلیت‌های دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت را نیز گسترش خواهد داد تا کاربران بدون استفاده از دستان خود، قادر به انجام کارهای بیشتری با گوشی ال جی جی 7 تینکیو باشند. در رابطه با «ناچ»، به نظر می‌رسد کاربران با مشکی کردن پیکسل‌های اطراف آن، می‌تواند بریدگی صفحه را مخفی کنند. ماه گذشته، تصاویری منتشر شده بود که به خوبی این قابلیت را نشان می‌دادند.

انتظار می‌رود پرچمدار آینده ال جی در تاریخ 2 می (12 اردیبهشت) در شهر نیویورک رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خو باید یه تکون اساسی به خودش بده و الا ورشکست میشه

  2. الجی هم داری خودی نشون میده

    • الجی همیشه پرقدرت بوده. احتمالا نظر قابت شما روی یک برند خاص بوده وگرنه با دنبال کردن تمام برندها متوجه میشدید که از اچ تی سی گرفته تا موتورولا و … گوشیهای بسیار خوبی در بازار دارن. در بین اینها الجی بهترین دوربین و راحت ترین کاربری رو داشته