گوشی ال جی کیو 7

تصویر منتسب به گوشی ال جی کیو 7 با نمایشگر بدون حاشیه

عکس منتسب به گوشی ال جی کیو 7 (LG Q7) در دنیای واقعی منتشر شد. به نظر می‌رسد در کنار جی 7 تینکیو، یک گوشی بدون حاشیه دیگر هم معرفی می‌شود.

این روزها شایعات متعددی در رابطه با دو موبایل جدید LG با نام‌های Q7 و G7 ThinQ در حال انتشار است. در شرایطی که نام پرچمدار آینده این شرکت و زمان معرفی آن به صورت رسمی تایید شده است، حالا تصویری از دیگر محصول کره‌ای‌ها با نمایشگر کم‌حاشیه منتشر شده که به نظر می‌رسد گوشی ال جی کیو 7 باشد.

گوشی ال جی کیو 7 به نمایشگر 18:9 مجهز می‌شود

از نظر ظاهری، این گوشی تفاوت چندانی با نسل گذشته نداشته و در آن باز هم می‌توان نمایشگری 18:9 با حاشیه‌هایی پایین را پیدا کرد. در بخش بالایی خبری از طراحی ناچ نیست و حاشیه آن به اندازه‌ای بزرگ هست که میزبان دوربین سلفی باشد. متاسفانه هیچ عکسی از بخش پشتی دستگاه منتشر نشده است، اما عدم وجود اسکنر اثر انگشت در بخش پایینی صفحه می‌تواند به معنی تعبیه آن روی قاب پشتی باشد. این تلفن هوشمند از محصولات میان رده بازار خواهد بود، به همین جهت نباید منتظر اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش باشید.

گوشی ال جی کیو 7

اخیرا ال جی با ثبت پتنت مربوط به نام این گوشی، وجود آن را تایید کرده است. به علاوه، منابع مختلف از معرفی آن همراه با پرچمدار این شرکت در رویداد 2 می (12 اردیبهشت) نیویورک خبر می‌دهند. در حال حاضر بسیاری از ویژگی‌های این اسمارت فون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این وجود با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی، انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

گوشی ال جی کیو 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بدون حاشیه هم نیست ولی خوبه