نسخه قرمز آیفون 8

نگاهی نزدیک‌تر به نسخه قرمز آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

نسخه قرمز آیفون 8 و آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 & 8 Plus Product Red Special Edition) گوشی های جدید اپل هستند که در ادامه نگاهی نزدیک به آنها خواهیم داشت.

برای دومین سال متوالی، اپل نسخه “Product RED” از آیفون های خود را با رنگی جدید معرفی کرده است. نسخه قرمز آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از روز جمعه، از طریق تمام اپراتورهای اصلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پیش‌فروش این گوشی های هوشمند نیز هم‌اکنون آغاز شده است. متاسفانه، به دلایل نامعلوم خبری از نسخه قرمز آیفون ایکس نیست و در عوض، اپل یک کاور فولیو “Product RED” را برای پرچمدار خود در نظر گرفته است تا دارندگان آیفون 10، حداقل با خرید یک وسیله جانبی بتوانند در کار خیر این شرکت سهیم باشند.

از نظر فنی و حتی ظاهری تفاوت خاصی جز تغییر رنگ با نسخه استاندارد آیفون 8 وجود ندارد. هرچند، اینجا یک تغییر مهم و البته هوشمندانه را می‌توان در مقایسه با نسخه “Product RED” آیفون 7 که سال گذشته عرضه شد، پیدا کرد: اپل این‌بار به جای رنگ سفید، از رنگ مشکی برای بخش جلویی موبایل های خود استفاده کرده است. سال گذشته، بسیاری از کاربران با انتخاب رنگ اپل موافق نبودند، اما حالا مدیران با انتخاب درست، جلوه‌ خاصی به موبایل خود بخشیده‌اند.

نسخه قرمز آیفون 8

تغییرات تنها به بخش جلویی محدود نیست و قاب پشتی شیشه‌ای را می‌توان به عنوان یک تفاوت جالب توجه دیگر عنوان کرد چرا که آیفون 7 با بدنه آلومینیومی تولید شده بود. اگرچه استفاده از شیشه به معنی اضافه شدن پشتیبانی از شارژ بی سیم است، اما باید به جا ماندن بیشتر اثر انگشت روی بدنه را حتی با این رنگ قرمز هم در نظر گرفت. بدون شک، این رنگ بهتر از رنگ خاکستری می‌تواند اثر انگشت شما را بپوشاند، اما قرمز به اندازه‌ای درخشان هست که لکه‌ها را نمایش دهد.

هنگام تابیدن نور روی نسخه قرمز آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، خبری از درخششی که پیش‌تر در آیفون 7 قرمز دیده بودیم نیست، اما هم‌چنان ظاهر دستگاه پرطراوت و برجسته است. موضوع اصلی به قرمز مربوط می‌شود و رنگ می‌تواند با توجه به نور کمی تغییر کند. هرچند، این تغییر در مقایسه با نسخه قرمز اچ تی سی یو 11 بسیار کمتر خواهد بود. نسخه قرمز آیفون 8 زیر نور خورشید بسیار جذاب و سرزنده است، اما این حالت در محیط‌های بسته داخلی ضعیف‌تر است. همین موضوع می‌تواند باعث شود برخی آیفون ایکس و طرفین فلزی آن را با این رنگ جذاب تصور کنند. به هر صورت، شاید سال آینده شاهد عرضه آیفون ایکس در تعامل با “Product RED” باشیم.

نسخه قرمز آیفون 8

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که اپل باید چرخه عرضه نسخه قرمز گوشی های خود را تغییر دهد. اگر آنها این محصولات جدید را در ماه سپتامبر و زمان معرفی ارائه کنند، فروش بیشتری خواهند داشت. به علاوه، دارندگان فعلی آیفون 8 احساس نمی‌کردند که «من آرزو می‌کنم نسخه قرمز آیفون را داشتم.»

در ادامه می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر این گوشی هوشمند را تماشا کنید. هاله رنگ مشکی که در برخی عکس‌ها دیده می‌شود، به خاطر نور و شرایط عکاسی است.

گالری عکس نسخه قرمز آیفون 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. همه چیز که قشنگی نیست

  2. چه حالی میده با لاک قرمز ست کنیی

  3. خدایی زیبا ترین گوشی سال این نیست؟؟؟