مرکز به روزرسانی نرم افزاری ال جی

راه اندازی مرکز به روزرسانی نرم افزاری ال جی با هدف تسریع در عرضه آپدیت ها

مرکز به روزرسانی نرم افزاری ال جی با هدف ارائه سریع‌تر آپدیت های اندرویدی به گوشی های هوشمند این شرکت راه اندازی شد. ال جی راه اندازی این مرکز را گامی مهم برای رقابت با سامسونگ می‌داند.

امروز در مجموعه تحقیقاتی شرکت ال جی واقع در کره جنوبی رسما اقدام به راه اندازی مرکز به روزرسانی نرم افزاری ال جی کرد. این مرکز با هدف ارائه سریع‌تر و با زمانبندی دقیق‌تر سیستم عامل های موبایلی و آپدیت های نرم افزاری به کاربران محصولات ال جی در سراسر جهان قرار است به فعالیت بپردازد. کاربران اندرویدی که هم اکنون صاحب گوشی هایی مجهز به اندروید 8 و 8.1 هستند، بر اساس آخرین آمار منتشر شده در ماه فوریه تنها 11 درصد کل بازار را تشکیل می‌دهند!

نخستین فعالیت مرکز به روزرسانی نرم افزاری ال جی

نخستین آپدیتی که توسط مرکز به روزرسانی نرم افزاری ال جی مدیریت شده،‌ انتشار به روزرسانی اندروید 8 اوریو است که اواخر ماه جاری میلادی در اختیار کاربران گوشی پرچمدار LG G6 در کره قرار خواهد گرفت. هدف ال جی این است که به نوعی بتواند از مزیت این مرکز برای رقابت با گوشی های پرچمدار سامسونگ استفاده کند. این تولید کننده می‌گوید که مرکز راه اندازی شده آن‌ها به مشتریان کمک خواهد کرد تا یک تجربه کاربری پایدار و نامتناقضی را تا زمانی که تداخلی بین نرم افزار و سخت افزار آن‌ها پس از به روزرسانی به وجود نیاید، با استفاده از دیوایس‌های ال جی به دست آورند.

Jo Seong Jin، مدیرعامل ال جی الکترونیکس در اینباره چنین می‌گوید:

هماهنگی پشتیبانی پس از فروش با نیازهای مشتریان، اولویت اصلی ال جی است. ارتقا پایدار و سازگار به مشتریان ما نشان می‌دهد که گوشی های ال جی دارای طول عمر بالا و قابل اعتماد هستند.

آیا شکاف بزرگ بین ال جی و کاربرانش با راه اندازی مرکز به روزرسانی نرم افزاری ال جی از بین خواهد رفت؟ و حتی اگر فرآیند عرضه به روزرسانی ها را تسریع ببخشد، آیا این کافی است تا مشتریان را ترغیب کند به جای محصولات رقبا، از گوشی های پرچمدار ال جی استفاده کنند؟ گرچه ما پاسخ قاطعانه‌ای برای این پرسش نداریم، اما خود ال جی معتقد است که این مرکز تازه راه اندازی شده می‌تواند نظر خریداران گوشی های اندرویدی را به خود جلب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. الجی این همه کیفیتش پایینه روز به روز گسترده تر میشه

  2. الجی این همه بودجه رو از کجا میاره؟؟