مدل 2018 گلکسی ای 6 پلاس

مدل 2018 گلکسی ای 6 پلاس به نمایشگر Infinity Display مجهز می‌شود

مدل 2018 گلکسی ای 6 پلاس (2018 +Samsung Galaxy A6) با نمایشگر کم‌حاشیه “Infinity Display” عرضه می‌شود. این موضوع را بنچمارک HTML5 این تلفن هوشمند تایید می‌کند.

سامسونگ نخستین بار در گوشی های سری گلکسی اس 8 از نمایشگرهای “Infinity Display” استفاده کرد و سپس گلکسی نوت 8 نیز به عنوان پرچمدار این شرکت به آن تجهیز شد. امسال، روند یکپارچه شدن محصولات این کمپانی کره‌ای با استفاده از این نمایشگرها در مدل 2018 گوشی های میان رده سری گلکسی A8 ادامه پیدا کرد و به نظر می‌رسد حالا مدل ارزان‌اتر گلکسی +A6 نیز از این صفحه نمایش کم‌حاشیه بهره می‌برد.

مدل 2018 گلکسی ای 6 پلاس

مطابق با بنچمارک HTML5، دستگاهی با شماره مدل “SM-A605FN” که گفته می‌شود مدل 2018 گلکسی ای 6 پلاس سامسونگ است، با نمایشگری با وضوح 412×846 به دست کاربران خواهد رسید که این وضوح برابر چیزی‌ست که پیش‌تر در گوشی های قبلی از سری گلکسی با نمایشگر “Infinity Display” دیده بودیم. هرچند، این موضوع شامل طراحی منحنی لبه‌های نمایشگر نخواهد شد. این گوشی تقریبا ار هر چیز موجود بر روی پلتفرم HTML5 به استثنای “WebVR” برای واقعیت مجازی در مرورگر پشتیبانی می‌کند.

یک نوع دیگر از قابلیت‌های چندرسانه‌ای که نباید در انتظار پشتیبانی از آنها در گوشی جدید سامسونگ باشید، “Dolby Digital” و “Dolby Digital Plus” است. در این صورت، گلکسی A6 پلاس فاقد قابلیت‌های تقویت صدا خواهد بود، در حالی که گلکسی اس 9 با “Dolby Atmos” عرضه شده بود.

مطابق با اطلاعاتی که هفته گذشته از ویژگی‌های فنی این گوشی به بیرون درز کرده است، گلکسی ای 6 پلاس جدید با تراشه اسنپدراگون 625 و 4 گیگابایت توسعه پیدا می‌کند، در حالی که گلکسی ای 6 با تراشه اگزینوس 7870 و 3 گیگابایت رم به دست کاربران خواهد رسید.