گلکسی اس 9 مینی سامسونگ

تصاویر و مشخصات منتسب به گلکسی اس 9 مینی سامسونگ لو رفت

عکس‌ها و مشخصات فنی منتسب به گلکسی اس 9 مینی سامسونگ (Samsung Galaxy S9 Mini) با شماره مدل “SM-G8850” از طریق وب‌سایت TENAA منتشر شد. گلکسی S9 مینی به دوربین دوگانه مجهز می‌شود.

چند روز پیش، دستگاهی با شماره مدل “SM-G8750” در وب‌سایت “GeekBench” ظاهر شد و همین موضوع، برخی کاربران را نسبت به احتمال معرفی نسخه مینی از پرچمداران سری گلکسی اس 9 مشکوک کرد. اما حالا دستگاهی جدید با شماره مدل SM-G8850 در آژانس چینی تنا رویت شده که می‌توان آن را گلکسی اس 9 با دوربین دوگانه در نظر گرفت.

گلکسی اس 9 مینی سامسونگ به باتری 3 هزار میلی‌آمپری مجهز شده است

موبایل جدید سامسونگ به صفحه نمایش 5.8 اینچی سوپر آمولد، تراشه اسنپدراگون 845، 4 یا 6 گیگابایت رم و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز شده و باتری آن نیز همانند گلکسی اس 9، 3 هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. یکی از افشاگران مورد اعتماد با نام کاربری “IceUniverse” اعلام کرد که این اطلاعات جعلی بوده و سامسونگ نسخه جدید گلکسی A8 را عرضه خواهد کرد. به علاوه، صفحه مربوط به این گوشی از TENAA حذف شده بود، اما حالا یک صفحه دیگر در دسترس کاربران قرار گرفته است.

ما مطمئن نیستیم که این اطلاعات مربوط به کدام‌یک از موبایل های سامسونگ است؛ ولی اگر واقعا سازندگان قصد استفاده از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 845 را داشته باشند، دستگاهی کوچک و قدرتمند در انتظار کاربران خواهد بود. هرچند، خبر بد این است که این تلفن هوشمند به صورت انحصاری در بازار چین به فروش خواهد رسید.

تصاویر گلکسی اس 9 مینی سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ای بدبختی مدل مینی هم مگه داره ؟