گوشی هواوی نوا 3 ای

عکس های سلفی متفاوت و جذاب با گوشی هواوی نوا 3 ای

گوشی هواوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3e) مدتی پیش در چین معرفی شد و به زودی وارد بازار کشورمان می‌شود. با این گوشی می‌توانید عکس های سلفی جذابی را بگیرید که در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

در دورانی هستیم که مردم هر روز میلیون‌ها سلفی از خودشان می‌گیرند. تصاویر سلفی، نشان‌دهنده لحظات به یاد ماندنی و هیجان‌‌انگیز ما در زندگی است. بدیهی است هنگامی که تصویری از خودمان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذاریم، اگر این تصویر به زیبایی کامل باشد، ما در مورد خودمان احساس خوبی پیدا می‌کنیم.

گوشی هواوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3e) به عنوان یک سوپر استار جدید از هواوی به زودی به بازار وارد می‌شود تا بازی سلفی‌ها را هیجان‌انگیزتر کند. این گوشی ویژگی‌های شگفت‌انگیزی دارد که با کمک آن می‌توانید پست‌های بی‌نظیری را در شبکه‌های اجتماعی خلق کنید. در اینجا به مواردی در خصوص این گوشی جدید که موجب می‌شود همانند یک ستاره بدرخشید اشاره می‌کنیم:

ویژگی‌های سلفی گرفتن با گوشی هواوی نوا 3 ای

زیباسازی سه بعدی و دقیق سلفی‌ها

گوشی هواوی نوا 3 ای تجربه عکاسی منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد، زیرا ویژگی‌های شگفت‌انگیز مانند الگوریتم‌های افزایش زیبایی را فراهم می‌کند که زیبایی طبیعی را افزایش داده و نقص‌ها را برطرف می‌کند. با وجود امکان تشخیص دقیق‌تر چهره در این گوشی، nova 3e دقیقا جزئیات پوست، بافت و جزئیات صورت را ضبط می‌کند و آنها را تنظیم می‌کند تا نگاه طبیعی شما را در هر محیطی به ارمغان بیاورد. حذف آکنه و نواقص بر روی پوست صورت شما، باعث می‌شود زیبایی‌های چهره شما پررنگ‌تر شود. علاوه بر این، زیباسازی سه بعدی با توجه دقیق به 96 نقطه در صورت سوژه‌ها و تنظیم جزئیات تصویر با توجه به این نقاط موجب زیبایی دقیق‌تر سلفی‌ها می‌شود که حاصل آن زیبا به نظر رسیدن بیشتر چشم‌ها، لب‌ها و سایر اجزای صورت است. قابلیت‌های ذکر شده به صورت نرم‌افزاری چشم‌های شما را بزرگ‌تر و واضح‌تر نشان می‌دهد و مژه‌های شما را برجسته‌تر ‌کند. همچنین تنظیمات زیبایی لب به صورتی انجام می‌شود که لب‌های شما کاملا صاف و سالم باشد.

عوض کردن پس‌زمینه و افزودن موارد خنده‌دار در حین عکاسی

در گوشی هواوی نوا 3 ای با وجود قابلیت واقعیت افزوده (AR) جلوه‌های ویژه مانند جایگزینی پس زمینه‌های عکس‌ها با سوژهای فانتزی یا خنده‌دار را می‌توانید در حین عکاسی انجام دهید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تصاویر شخصی خود را با جایگزین کردن پس‌زمینه‌ها با مکان‌های جالب عوض کنید. شما می‌توانید پس‌زمینه‌ها را از گالری خودتان انتخاب کنید. این گوشی 16 شکل مختلف قالب‌های سرگرم‌کننده را برای شما فراهم می‌کند تا از خلاقیت خودتان به بهترین شکل استفاده کنید! نوا 3 ای به شما اجازه می‌دهد تا از صورت‌های گربه و یا دیگر ماسک‌های خنده‌دار هم در حین عکاسی استفاده و آنها را روی صورت خود قرار دهید.

تصاویری مانند استودیو عکاسی

گوشی هواوی نوا 3 ای دارای حالت‌های دوربین پیشرفته مانند حالت پرتره و یا حالت دیافراگم گسترده برای ارائه تصاویری در حد استودیو عکاسی است تا توسط آن بتوانید تصاویری را خلق کنید که دنبال‌کنندگان شما در شبکه‌های اجتماعی متعجب شوند. با استفاده از اثر بوکه که پس‌زمینه تصاویر را تیره می‌کند و تمرکز بیشتری بر روی موضوع می‌دهد، می‌توانید یک احساس هنری به عکس خود اضافه کنید.

اکنون با دانستن این قابلیت‌ها می‌توانید با HUAWEI nova 3e سلفی هایی بگیرید که تاکنون نمونه آنها را نگرفته بودید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. رنگ ابیش خیلی خوشگله

  2. درمورد پی بیستم همینو گفتین ولی اخرش معلوم شده خیلی چرته

  3. خداکنه با دلار 4200 وارد بشه ):