گوشی های اندروید گو هواوی

گوشی های اندروید گو هواوی تحت نام خانواده Y عرضه می‌شوند

گوشی های اندروید گو هواوی ماه آینده تحت نام خانواده Y عرضه می‌شوند. این گوشی ها بسیار ارزان قیمت بوده و می‌توانند با حداقل مشخصات سخت افزاری، حداقل تا 2 سال بدون مشکل کار کنند.

اوایل سال 2018 میلادی هواوی تایید کرد که در حال کار بر روی گوشی های هوشمند جدیدی تحت پروژه اندروید گو گوگل است که احتمالا نیمه نخست امسال معرفی می‌شوند. حالا یک مسئول در این شرکت چینی تایید کرده است که گوشی های اندروید گو هواوی تحت نام خانواده Y که متعلق به گوشی های رده ابتدایی این شرکت است، روانه بازار خواهند شد.

Zhau Likun مدیر هواوی آفریقا در این باره می‌گوید:

نخستین گوشی های اندروید گو هواوی با نام خانواده Y سال 2018 عرضه می‌شوند. این نخستین اقدام ما برای عرضه گوشی های تحت پروژه اندروید گو است.

زمان عرضه گوشی های اندروید گو هواوی

وی همچینن اضافه کرده است که احتمالا این گوشی‌ها در ماه مه (اردیبهشت یا خرداد ماه) معرفی خواهند شد. این مدیر مسئول از مشخصات فنی قابل انتظار در این گوشی های پایین رده ارزان قیمت به وجود رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرده است. هدف هواوی برای تولید این محصولات، ارائه عملکردی خوب و استفاده‌ی بدون مشکل از یک گوشی ارزان قیمت، حداقل به مدت 2 سال بوده است.

اگر گزارش‌های پیشین درست باشند، نخستین سری از گوشی های اندروید گو هواوی با نام هواوی وای 5 لایت 2018 (Huawei Y5 Lite) روانه بازار می‌شوند. انتظار می‌رود یک تراشه مدات MT6737m در زیر قاب و یک نمایشگر با وضوح 854×480‌ پیکسل بر روی پنل جلویی آن نصب شده باشد.

لازم به ذکر است که پروژه اندروید گو، در واقع ارائه یک نسخه‌ی کم حجم و کم مصرف از پلتفرم اندروید برای استفاده‌ی بدون مشکل و هنگ گوشی های رده ابتدایی مجهز به رم 512 مگابایتی یا 1 گیگابایتی و حافظه داخلی حداقل 8 گیگابایتی است. این پلتفرم از اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل نظیر Google Go، Google Assistant Go، Google Maps Go، Youtube Go و غیره برخوردار است که نسخه‌ی کم مصرف اپلیکیشن‌های اصلی‌شان هستند.

در حال حاضر گوشی های مختلفی در قال این پروژه با نام‌های زد تی ای تمپو گو، نوکیا 1، تی سی ال آلکاتل 1 ایکس و لاوا زد 50 معرفی شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دیگه خیلی مشخصاتشون ضایعس