سامسونگ گلکسی جی 2 پرو عرضه شد؛ یک گوشی هوشمند بدون اینترنت!

سامسونگ گلکسی جی 2 پرو (Samsung Galaxy J2 Pro) جدیدترین گوشی سامسونگ است که امکان اتصال به شبکه اینترنت در آن وجود ندارد. اما دلیل کره‌ای‌ها برای ساخت اسمارت فون بدون اینترنت چیست؟

سامسونگ گلکسی جی 2 پرو در رده گوشی های ارزان قیمت قرار دارد که در حال حاضر تنها در کشور کره جنوبی عرضه شده است. از نکات قابل توجه در خصوص این موبایل اقتصادی این است که کاربر تحت هیچ شرایطی امکان اتصال به اینترنت را نخواهد داشت.

به گفته کمپانی سازنده، یکی از اهداف تولید گوشی گلکسی J2 پرو عدم توجه بیش از حد دانشجویان به دنیای اینترنت است. این موبایل همچنین برای استفاده سالمندانی که حوصله گشت و گذار در دنیای اینترنت و سر و کله زدن با انواع و اقسام اپلیکیشن‌های موجود در گوشی های مدرن امروزی را ندارند، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

سامسونگ گلکسی جی 2 پرو از امکانات یک گوشی ساده همچون برقراری تماس، ارسال و دریافت SMS و گرفتن عکس و فیلم برخوردار است اما هیچ نوع اتصال اینترنتی (وای‌فای، 3G یا 2G) در آن وجود ندارد. از اپلیکیشن های پیشفرض گلکسی جی 2 پرو می‌توان به دیکشنری آفلاین Diodict 4 نام برد که مخصوص برگردان لغات و واژگان انگلیسی به کره‌ای و بالعکس است.

مشخصات سامسونگ گلکسی جی 2 پرو

اسمارت فون جدید سامسونگ به یک نمایشگر 5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن QHD، پردازنده 4 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی، باتری قابل تعویض 2600 میلی‌آمپر ساعتی، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا (توسط microSD) مجهز است. سیستم دوربین این موبایل را یک سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و 5 مگاپیکسلی در قاب جلو برای گرفتن عکس‌های سلفی تشکیل می‌دهد. اگرچه نامی از نوع سیستم عامل برده نشده، اما عکس های گلکسی جی 2 پرو نشان می‌دهند که این اسمارت فون از سیستم عامل اندروید قدرت گرفته و احتمالا هیچ‌کدام از اپلیکیشن‌های گوگل بر روی آن نصب نشده باشد.

سامسونگ گلکسی جی 2 پرو عرضه شد؛ یک گوشی هوشمند بدون اینترنت!

قیمت سامسونگ گلکسی جی 2 پرو معادل 185 دلار آمریکاست و در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه می‌شود. سامسونگ همچنین طرح فروش جالبی برای دانشجویان در نظر دارد؛ در صورتی که این افراد اقدام به خرید گلکسی جی 2 پرو تا ماه ژوئن (خردادماه) کنند و پس از پایان امتحانات یکی از گوشی های رده‌بالای سری گلکسی S یا گلکسی A را بخرند، هزینه پرداختی برای خرید گلکسی J2 پرو به طور کامل به آنها برمی‌گردد.

به نظر نمی‌رسد ایده‌ی گوشی بدون اینترنت بیش از حد عجیب و غریب باشد؛ اما اینکه سامسونگ نام گلکسی جی 2 پرو را برای این محصول در نظر گرفته، می‌تواند کمی عجیب و نامناسب جلوه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

22 دیدگاه

  1. سلام منظورتون از گوشی بدون اینترنت چیه

  2. به درد خیلی ها میخوره به درد شما نمی خوره دلیل نمیشه بقیه هم لازم نداشته باشن واقعا این شرکت ها سیاست دارن

  3. سید تو رو ارواح جدت دفعه بعد بیشتر دقت کن نون ما فروشنده ها با این پست هاى شما آجر میشه ها!!
    🙁
    🙁

  4. معذرت میخام بدون اینترنت میخایم چیکار؟؟؟

  5. در حال حاظر این گوشى در فروشگاه دیجى کالا موجوده و با قیمت 750،000 هزار تومن فروخته میشه!!

  6. گجت نیوز این چرت و پرت ها چیه دارید میگید؟ من الان نزدیک یک ماهه این گوشى رو دارم اتفاقا یکى از بهترین گوشى هاى میان رده ى سال 2018 هستش! مجهز به اینترنت نسل چهار این گوشى با دو نام مختلف عرضه شده

    Samsung Galaxy j2 pro 2018
    و

    Samsung Galaxy Grand Prime Pro
    که البته تو ایران با نام گلکسى گرند پرایم پرو فروخته میشه خلاصه این گوشى از همه لحاظ عالیه اینترنت پر سرعت
    2G
    3G
    4G
    مجهز به صفحه نمایش پیشرفته سوپر آمولد تاچ بسیار روان و سرى سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا چهار هسته اى با معمارى پردازنده 64 بیتى دوربین با کیفیت 8
    و 5 مگاپیکسل همراه با دو عدد فلش LED باترى بسیار قوى 2600 میلى آمپر ساعت و در چهار رنگ مشکى , آبى , صورتى و طلایى دوستان در خرید این گوشى شک نکنید من خود این گوشى یکماه پیش خریدم590,000 هزار تومن و بسیار ازش راضی هستم. با تشکر
    🙂

  7. بدون اینترنت به چه دردی میخوره واقعا؟؟؟

  8. نزدیک 800هزار تومن واسه گوشی بدون اینترنت 😐😐وات د فاز سامسونگ

  9. کم کم سیم کارتو و دوربینو و همه چیو از رو گوشی هاش برمیداره دو برابرم میکشه رو قیمتش بعد ملتم برا خریدنش دست و پا میشکنن