طراحی ظاهری وان پلاس 6 به طور کامل لو رفت + تصاویر

طراحی ظاهری وان پلاس 6 به طور کامل لو رفت + تصاویر

Olixar طراحی ظاهری وان پلاس 6 (OnePlus 6) را به طور کامل لو داد. این کمپانی یکی از تولیدکنندگان کیس و قاب های محافظ گوشی های هوشمند است که حالا عکس های گوشی جدید وان پلاس را منتشر کرده است.

روز گذشته بود که وان پلاس عکسی عجیب و کاملا مرموز از گوشی وان پلاس 6 را در قالب یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرد. اما امروز کمپانی Olixar، تولیدکننده کیس و قاب محافظ، تصمیم گرفت طراحی ظاهری وان پلاس 6 را به طور کامل و پیش از رونمایی رسمی، در قالب چند عکس رندری لو دهد.

همه قاب های محافظ وان پلاس 6 در وب‌سایت فروشگاهی MobileFun جهت پیش‌خرید کاربران موجود است و محدوده قیمتی از 7.49 دلار (برای کیس‌های ژله‌ای) تا 35.49 دلار (برای قاب‌های بسیار سخت و محافظ صفحه نمایش) دارند.

عکس هایی از طراحی ظاهری وان پلاس 6

همانطور که در عکس های وان پلاس 6 مشاهده می‌شود، بریدگی صفحه نمایش در این گوشی نیز حضوری فعال دارد. همچنین، نحوه‌ی چینش لنزهای دوربین دوگانه اصلی تغییر کرده و برخلاف آنچه در وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) به صورت افقی می‌بینیم، در وان پلاس 6 عمودی‌ست و به مرکز صفحه پشتی منتقل شده است.

فلاش LED نیز درست در زیر دوربین تعبیه شده و در زیر این فلاش اسکنر اثر انگشت دیده می‌شود؛ سنسوری که حالا اندازه‌ای کوچک‌تر از قبل پیدا کرده و مشابه آنچه سامسونگ در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به کار برده، طراحی شده است.

مشخصات وان پلاس 6

در هفته‌های پیش رو شاهد معرفی رسمی وان پلاس 6 خواهیم بود. گوشی جدید وان پلاس یک اسمارت فون رده‌بالاست که به چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. انتظار می‌رود پرچمدار سال 2018 وان پلاس با یک نمایشگر 6.28 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 2280 در 1080 پیکسل، یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی f/2.0 و باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود. دوربین اصلی وان پلاس 6 نیز احتمالا از دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 تشکیل خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشی خیلی زیبا و خوبیه از مشخصاتش معلومه که نسبت به بقیه چقدر بهتره

  2. همون طرح قبلیشه سه ماهه همینو نشون میدن